رییس اداره غله آمل:تخصیص بیش از 2 هزار کیسه آرد فوق العاده ویژه رمضان به شهرستان آمل


رییس اداره غله آمل از تخصیص دو هزار و 800 کیسه آرد خبازی سهمیه فوق‌العاده طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به شهرستان آمل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، مهندس رضا مفیدی اظهار داشت: اداره غله شهرستان برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با همکاری کارگروه آرد و نان شهرستان نسبت به تعیین واحدهای خبازی کشیک اقدام نموده است.
وی افزود: سال گذشته حدود 1000 کیسه آرد جهت پخت نان در میان خبازی‌های شهرستان آمل توزیع ‌شد که امسال برای ایام نوروز “۱۴۰۳” حدود 25 واحد خبازی به عنوان کشیک نوروزیدر نظر گرفته شده است و 98 واحد نیز بعنوان کشیک برای ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شد.
رییس اداره غله آمل، یادآور شد: این واحدهای خبازی صبح ها تا ساعت 10 و عصرها تا ساعت 22 نسبت به ارائه خدمات به مسافرین و شهروندان اقدام می کنند.
مفیدی تصریح کرد: 70 درصد آرد واحدهای خبازی به جهت تعطیلات نوروزی در اختیار واحدهای خبازی قرار داده شده و تا 8 فروردین نسبت به تامین آرد تسویه شده است.
وی بیان داشت: شرکت توزیع آرد بدون تعطیلی و به صورت مستمر در این ایام مشغول توزیع آرد می باشد.
رییس اداره غله آمل، در پایان گفت: در ایام نوروز و به صورت ویژه 10 نفر از نیروهای بسیجی به عنوان بازرس افتخاری از واحدهای خبازی بازدید بعمل می آورند.

1402/12/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود