نقش مردم آمل در همه وقایع انقلاب و دفاع مقدس ممتاز است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نقش مردم، عالمان وارسته و نخبگان شهرستان را در همه وقایع انقلاب و دفاع مقدس و به ویژه حماسه اسلامی ششم بهمن ممتاز دانست.
سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی در نشست با «علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با بیان اینکه کار در حوزه دفاع مقدس مصداق مجاهدت و عمل صالح است، اظهار داشت: باید به مسئولین بفهمانیم که این کار پر اجر است و در این دولت ظرفیت‌هایی داریم که در دولت‌های گذشته نداشتیم و باید از آن استفاده کنیم.
وی نقش مردم، عالمان وارسته و نخبگان شهرستان را در همه وقایع انقلاب و دفاع مقدس و به ویژه حماسه اسلامی ششم بهمن ممتاز دانست و افزود: شهرستان آمل در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده است و باید در حفظ و ترویج این ارزش‌ها نیز پیشتاز باشند.
این مسئول با تأکید بر حضور و بکارگیری جوانان در دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها، اذعان داشت: دفتر حفظ آثار آمل باید نوآورترین، خلاق‌ترین و قوی‌ترین دفتر حفظ آثار باشد.
سرهنگ پاسدار سلامی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیّرین، اعتبارات دولتی، مردمی، وقف و نذر برای دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین حوزه‌های ادبیات، فضای مجازی، اقشار و رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول با تأکید بر اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل را باید با جدیت و قوت دنبال کنید، تهیه دانشنامه نقش آمل در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: همچنین نقش آمل در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دیده شود و برای جانمایی نماد‌های دفاع مقدسی آمل در این مرکز اهتمام ویژه به عمل آید.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «سلامی» تصریح کرد: همچنین تهیه مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان آمل مد نظر قرار گیرد و یادمان‌های نیمه کاره شهدای گمنام این شهرستان تکمیل شود.

1402/6/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود