2۰۰ قواره چادر مشکی به خانواده های نیازمند آملی اهدا شد

مدیر بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ‌ها آمل:
به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، 2۰۰ قواره چادر مشکی به خانواده های نیازمند آملی اهدا شد.
در مراسمی که به‌ مناسبت گرامیداشت روز مادر و به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب چادر‌های رایگان به خانواده‌های کم برخوردار در شهرستان آمل اهدا شد.
مدیر بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ‌ها آمل از اهدای چادر بین بانوان زیر پوشش این مجموعه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: 12 سری کمک جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
به گزارش صبح آمل، معصومه ساغری در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا که توسط موسسه بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل برگزار شد ضمن تبریک روز زن اظهار داشت: موسسه آبشار عاطفه‌ها با کمک خیرین همیشه همراه این اقدام فرهنگی در راستای حفظ ارزش حجاب برگزار شد.
وی افزود: 200 قواره چادر مشکی هر یک به ارزش چهار میلیون ریال و در مجموع به ارزش 800 میلیون ریال بین بانوان نیازمند آملی این مجموعه توزیع شد.
مدیر بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ‌ها آمل با تأکید بر اهمیت مقوله عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: این رزمایش با الگوگیری از سبک زندگی فاطمی و با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و قدردانی از مادران تحت حمایت این بنیاد جهت ترویج حجاب فاطمی اهدا شده است.
ساغری بیان کرد: بنیاد آبشار عاطفه‌ها همیشه سعی بر این داشته است که هر نیازمندی مشکل و مسئله‌ای داشته ‌باشد آن را برطرف کند علاوه بر این کار نیک بدنبال نیازمندان هم بوده است و حوزه‌های مختلف را دعوت به همکاری می‌کند.
وی ادامه داد: داوطلبان و خیرین این جمعیت با همکاری موسسه آبشار عاطفه‌ها و به همت مرکز نیکوکاری میر بزرگ مصلی آمل، در اقدامی خداپسندانه ، 12 سری کمک جهیزیه با حفظ کرامت انسانی به نوعروسان نیازمند در شهرستان آمل هدیه کردند.
مدیر بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ‌ها آمل با اشاره به اینکه این امر خیر، قطعا کاهش آسیب‌های اجتماعی و آلام خانواده‌ها را در برخواهد داشت، بیان داشت: عموم مردم و خیرین با هدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند در این امر خیر سهیم باشند.
ساغری گفت: این خیریه مردم نهاد از همان ابتدا شروع فعالیت خود با طرح دیدگاه های تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی، پژوهشی و علمی به مسایل اجتماعی، معیشتی و فرهنگی تلاش خود را بر این داشته تا زمینه را برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به محرومان با کمک و جلب مشارکت خیران و نیک اندیشان جامعه برای نیازمندان فراهم آورد.

1401/10/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود