۳۰ دستگاه اجرایی مازندران دارای سند بهره وری هستند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:
۳۰ دستگاه اجرایی مازندران دارای سند بهره وری هستند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه ۳۰ دستگاه استان دارای سند بهره وری هستند، گفت: ۱۴ دستگاه سند بهره وری را مصوب کرده اند.
به گزارش صبح آمل و به نقل از مهر، فرج الله فتح الله پور ظهر در جلسه کمیته بهره وری استان با اظهار اینکه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در ۲۶ بند از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است؛ اظهار داشت: هدف آرمانی برنامه هفتم توسعه پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت است.
وی افزود: بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید تمرکز اصلی را بر رشد اقتصادی گذارند و وضعیت دستگاه‌ها در این حوزه مشخص شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران هدفگذاری رشد اقتصادی استان را ۷.۸ درصد ذکر کرد و گفت: از این میزان پنج درصد از محل رشد سرمایه گذاری و مابقی از طریق بهره وری باید محقق شود و در این راستا به عنوان نمونه ظرفیت اسمی دستگاه‌ها از جمله بنادر باید رشد یابد.
فتح الله پور با اظهار اینکه در مجموع ۳۰ دستگاه در استان دارای سند بهره وری هستند که ۱۴ دستگاه دارای هزینه‌های استان و اعتبارات بهره وری سایر دستگاه‌ها به صورت ملی تعیین می‌شود.
وی با اظهار اینکه از ۲۵ دستگاه دارای هزینه‌های بهره وری استانی، ۱۴ دستگاه سند بهره وری را تصویب کردند، تصریح کرد: از ۱۱ دستگاه دارای وضعیت استانی برای تدوین برنامه هستند سه دستگاه دارای هزینه استانی و شش دستگاه سند بهره وری پیشنهاد دادند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ادامه داد: بر اساس اسناد برنامه مصوبه، برنامه بهره وری ۱۴ دستگاه برای سه ماهه تابستان هدفگذاری کردند

1401/9/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود