قاتل خاموش این بار در آمل ۲ قربانی گرفت

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران:
قاتل خاموش این بار در آمل ۲ قربانی گرفت
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران با اعلام این خبر گفت: ۲ نفر در آمل بر اثر گازگرفتگی و عوارض ناشی از استنشاق گاز دی اکسید کربن جان خود را از دست دادند.
به گزارش صبح آمل زکریا اشکپور با اشاره به مرگ دو مرد در آمل براثر گازگرفتگی اظهار داشت: در این حادثه دو مرد ۴۵ و ۵۵ جان خود را ازدست دادند. قاتل خاموش جان دو مرد 45 55 ساله را در شهرستان آمل گرفت.
وی با بیان اینکه یک فرد دیگر هم دچار مسمومیت با مونوکسیدکردن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، افزود: این فرد پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به مرکز درمانی امام رضا (ع) آمل منتقل شد.
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران تصریح کرد: با مشاهده علائم اولیه مسمومیت با گاز کشنده و نامریی مونوکسید کربن سریعا از محل خارج شده و با اورژانس تماس گرفته و یا درب و پنجره را برای ورود هوای تازه باز کنیم از دست قاتل خاموش جان سالم بدر خواهیم برد.
اشکپور یادآور شد: علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن سردرد، سرگیجه، تهوع، ضعف عمومی و شبیه سرماخوردگی، تاری دید، تنگی نفس و اگر اقدامی صورت نگیرد، کاهش هوشیاری و مرگ را در پی خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به چگونگی نصب و اطمینان از سلامت و استاندارد بودن وسایل گرمایشی، می‌تواند از رقم خوردن این‌گونه حوادث تلخ جلوگیری کند.

1401/11/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود