رییس بیمارستان تخصصی شمال آمل:ضریب اشغال تخت‌های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت


رییس بیمارستان تخصصی شمال آمل از افزایش بیش از دو برابری تعداد مراجعه کنندگان و هم چنین ضریب اشغال تخت‌های درمانی این بیمارستان درچهار ماهه اخیر خبر داد.
دکتر ماریا کربلایی‌زاده در حاشیه آیین گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان شمال آمل گفت: از حدود چهارماه گذشته و پس از روی کارآمدن مدیریت جدید در این بیمارستان، علاوه بر شمار مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات درمانی، ضریب اشغال تخت‌های این بیمارستان از حدود ۳۰ درصد گذشته به حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.
وی، اضافه کرد: البته در برخی از بخش‌های پر مراجعه این بیمارستان در طول هفته به حدود ۱۰۰ درصد اشغال تخت‌های درمانی هم می‌رسد که این وضعیت نشان دهنده تلاش همه جانبه کادر درمانی و مدیریت بیمارستان شمال آمل است.
رییس بیمارستان شمال آمل، ظرفیت مصوبه تخت‌های این مرکز درمانی را ۱۵۰ تختخوابی اعلام کرد و افزود: هم اکنون روند فعلی بیمارستان شمال آمل رو به رشد و شرایط قابل قبولی را طی ‌ی کند.
دکتر کربلایی‌زاده، با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته به علت مراجعه پایین تعدادی از بخش‌های درمانی عملا بلااستفاده و تعطیل شده بود، تصریح کر: خوشبختانه با بهسازی و نوسازی بخش‌های تعطیل شده از جمله بخش پست سی سی یو، آنژیوگرافی، اطفال و داخلی تا چند ماه آینده فعال و به چرخه درمانی این بیمارستان اضافه خواهد شد.
وی هم چنین از تدوین برنامه استراتژی ۵ ساله و فراهم کردن بخش‌های مورد نیاز وخلاء درمانی در سطح شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌های درحال پیگیری مدیریت جدید بیمارستان شمال آمل اعلام کرد و ادامه داد: تدوین و اجرای برنامه‌های درمانی در بیمارستان شمال به خصوص در حوزه زنان و دیگر تخصص‌های مورد نیاز با همفکری پزشکان متخصص درحال انجام است.
رییس بیمارستان شمال آمل، هم چنین از پیگیری‌ها برای ایجاد بخش‌های جدید درمانی از جمله مجهزترین مرکز غربالگری شناسایی سرطان پستان، امکان هتلینگ سلامت، ارتقای سطح خدمات پرسنل، توسعه فضا و پرسنل پزشکی بخش اورژانس، رشد بخش قلب، توسعه و فعالیت مجدد اتاق‌های عمل، راه‌اندازی سه اتاق عمل بخش زایشگاه، طراحی زایمان بی‌درد، از برنامه‌های در پیش‌رو این بیمارستان خبر داد.

1402/9/4

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود