محکومیت ۳ میلیارد ریالی متخصص جراحی عمومی در آمل

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی آمل با اعلام این خبر گفت: جراح عمومی به دلیل دریافت وجه اضافی خارج از تعرفه قانونی به پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال محکوم شد.
ناصر رمضانی اظهار داشت: پرونده متخصص جراحی عمومی به دلیل دریافت وجه اضافی خارج از تعرفه قانونی به ارزش تخلف ۳۵۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان آمل رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه بر اساس محتویات موجود در پرونده و بررسی مدارک موجود اتهام گرانفروشی را محرز، علاوه بر ۳۵۰ میلیون ریال جبران خسارت شاکی، متهم را بر درج تخلف در پرونده پزشکی و پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانی رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی آمل گفت: با شکایت شاکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.

1402/7/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود