خدمت رسانی به شهروندان و کسب رضایت آنها محور فعالیت شهرداری امامزاده عبدالله(ع) است

شهردار شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل:
خدمت رسانی به شهروندان و کسب رضایت آنها محور فعالیت شهرداری امامزاده عبدالله(ع) است
شهردار شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل نقش رسانه را در پیگیری مطالبات مردمی مهم دانست و گفت: رسانه آیینه تمام‌نمای اقدامات و عملکرد مسئولان است و از سوی دیگر مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند که در این میان صبح آمل بدون جانبداری و با بیان و انعکاس درست اخبار و حقایق نقش به‌سزایی در رفع مشکلات شهری دارد.
به گزارش صبح آمل مهدی حسن نژاد با حضور در دفتر پایگاه خبری و نشریه صبح آمل که با حضور اعضای شورای شهر امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد؛ ضمن تقدیر از حسن نیت سردبیر این نشریه در اطلاع رسانی به افکار عمومی اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌های این رسانه در جهت حل مشکلات شهری بهره‌مند شویم.
وی افزود: تکمیل پروژه‌ها و رفع مشکلات شهر امامزاده عبدالله(ع) از دغدغه‌های به‌حق مردم است اما شهرداری و شورای اسلامی نیز در راستای رفع مشکلات شهری تلاش می‌کنند که می‌طلبد در راستای ایجاد امید در بین شهروندان این اقدامات از سوی رسانه‌ها به‌صورت ویژه به سمع و نظر مردم برسد.
شهردار شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل تعامل اعضای شورای اسلامی شهر، همت و پشتکار مجموعه شهرداری خصوصا شهروندان عزیز را مهم ترین امر در تحقق پیشرفت نسبی کارها اعلام کرد و گفت: شهر یک موجود زنده است که اگر بخشی از امورات آن درست انجام نشود، عملکرد و تمام تلاش دستگاه نیز زیر سوال می‌رود و رضایتمندی حاصل نخواهد شد.
حسن نژاد با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان تعطیل بردار نیست، تاکید کرد: خدمت به شهروندان و کسب رضایت آنها محور فعالیت های ما در مجموعه مدیریت شهری خواهد بود؛ از این رو برای شناسایی ظرفیت ها تمام تلاش مان را به کار می گیریم.
وی ضمن تاکید بر پایش مستمر و دقیق وضعیت نگهداشت شهر گفت: وظیفه ذاتی شهرداری حفظ پاکیزگی و زیبایی شهر است تا شهروندان در فضای عمومی با فضایی زیبا، آراسته و پاک مواجه شوند.
حسن نژاد تصریح کرد: با رفع بخشی از مشکلات محله ها می توانیم حس تعلق شهروندان به محل زندگی را تقویت کرده و بستر مشارکت آنها دراداره شهر را فراهم می کند.
وی افزود: مشارکت و حمایت شهروندان و قدردانی آنها از فعالیت های شهرداری شرایط تلاش  بهتری را برای  خدمت بیشتر شهرداری فراهم آورده که در فضای فراهم شده کارکنان شهرداری رغبت بیشتری به کار پیدا کرده اند.
شهردار شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری  تلاش خواهیم کرد با بکارگیری ظرفیت های شهرداری امامزاده عبدالله(ع) و شروع کردن بخشی از طرح های بلند مدت در آینده شاهد تحولات بیشتری در عمران و آبادانی شهر خواهیم بود.
حسن نژاد وضعیت رضایت مندی شهروندان را از عملکرد شهرداری بسیار مناسب اعلام کرد و افزود: حفظ این وضعیت و تلاش برای ارتقاء این میزان رضایت مندی از برنامه های اصلی  شهرداری امامزاده عبدالله است.
اعضای شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله، تقویت ارتباطات شهروندان با مجموعه شهرداری و پیگیریهای مستمر  کارشناسان شهرداری را در رفع مشکلات شهروندان امامزاده عبدالله مهم خواند و  خواستار توجه بیشتری به این امر  شد.

1401/10/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود