عدم تیمداری آمل در لیگ برتر والیبال

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به جزئیات عدم تیمداری نماینده این شهرستان در لیگ برتر والیبال ایران، گفت: برای ورزش این شهرستان در سال جاری مبلغ 270 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.
هاشم جمشیدپناه، با اشاره به اینکه برای ورزش این شهرستان در ابتدا اعتباری به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در کمیته برنامه‌ریزی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: پس از دو بار اعتراض به مبلغ بودجه، در نهایت اعتبارات ورزشی برای سال جاری در این شهرستان به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تغییر کرده است که منتظریم تا میزان تخصیص خوبی را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه آمل امسال در لیگ برتر والیبال تیمداری نمی‌کند، در مورد کناره‌گیری تیم والیبال لبنیات هراز، خاطرنشان کرد: در عدم تیمداری هراز عوامل زیادی دست به دست هم دادند، کوتاهی پیشکسوتان و عدم همدلی آنها باعث ایجاد برخی حواشی شد تا منجر به دلسردی مدیرعامل لبنیات هراز شود؛ همچنین پس از عقد قرارداد بهروز عطایی سرمربی این تیم با یکی از تیم‌های لیگ برتر حواشی و دودستگی والیبالی آغاز شد؛ البته بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان و از بزرگان توپ و تور است که با کوله باری از افتخارات برای ورزش آمل بیش از ۱۲ سال زحمات زیادی کشید.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به جلسات متعدد با فعالان صنعتی و بخش‌های خصوصی برای حفظ سهمیه لیگ برتری والیبال در آمل، گفت: همزمان با توافق یکی از برندهای نام آشنای صنعتی آمل برای تیمداری در لیگ برتر، متوجه شدیم که امتیاز والیبال آمل به تیم دیگر فروخته شد.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه تیم والیبال گلفام تنها نماینده آمل در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های ایران است، افزود: آمل از شهرهای شاخص و برجسته والیبالی و اثرگذار کشور است و باید با حمایت بخش خصوصی و مسؤولان دارای تیم لیگ برتری باشد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی با اعلام اینکه نشاط و سلامتی جامعه با ورزش محقق می شود، گفت: در هفته دولت امسال سالن تخصصی خانه تکواندو و استخر ورزشی بخش خصوصی با حضور مسؤولان استانی و شهری افتتاح می شود.

1402/5/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود