پیر بسکتبال مازندران سکاندار هدایت کاله شد

باشگاه کاله مازندران، سکان هدایت تیم بسکتبال این باشگاه را پس از کناره گیری علی آرزومندی به محمدرضا نوری از مربیان پرسابقه بسکتبال این استان برای ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشورسپرد.
قائم مقام باشگاه کاله مازندران گفت: این تصمیم هیات مدیره باشگاه کاله مازندران پس از آن گرفته شد که آرزومندی با درخواست و توافق دوستانه به همکاری خود با تیم بسکتبال کاله پایان داد و از این تیم جدا شد.
وی افزود: باشگاه کاله مازندران پس از جدایی، آرزومندی با چند گزینه مورد نظر صحبت وسوابق آن‌ها را بررسی کرد که در نهایت به “محمدرضا نوری ” برای قبول سرمربیگری این باشگاه به توافق رسید.
قائم مقام باشگاه کاله مازندران اضافه کرد: با توجه به اینکه نوری به عنوان یکی از مربیان دارای اعتبار بسکتبال مازندران است، باشگاه کاله امیدوار است تا با هدایت کاله این تیم در مسابقات لیگ برتر به نتایج درخشانی برسد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ فانی یادآور می شود؛ “علی آرزومندی ” که درفصل گذشته با تیم کاله مازندران به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود ،درحالی از هدایت تیم کاله مازندران کناره گیری کرد که تا پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور با این تیم در ۱۴ بازی صاحب هشت پیروزی، 6 شکست و ۲۲ امتیاز شده بود و در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشت.
محمدرضا نوری ” ۷۲ ساله اهل شهرستان بابل هم دراین فصل و نیز فصل گذشته به عنوان ” مدیرفنی درکنار ” علی آرزومندی ” درتیم بسکتبال کاله حضور داشت.
درسوابق هدایتگری نوری ؛ مربیگری تیم‌های مازندران، باشگاه بسکتبال کوچین آمل، تیم ملی بسکتبال ایران، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران، کاله مازندران، کاله آمل و تیم ایستک کردستان به چشم می‌خورد.
در حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم ؛ شاگردان نوری پنجشنبه ۲۸ دی در بازی خانگی برابر تیم شهرداری گرگان صدرنشین لیگ صف آرایی می کنند.

1402/10/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود