امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل:باید توجه ویژه‌ای به هوشمندسازی در حوزه خدمات شهری شود


امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل، گفت: در عرصه توسعه شهری، شهر امامزاده عبدالله به عنوان شهر برتر نمونه فرهنگی سال ۱۴۰۱ مازندران مازندران انتخاب شد و انتظار می رود شهردار محترم المان های فرهنگی، تمثالهای مبارک شهدا و آنچه را که در عرصه فرهنگی نیاز است در برنامه های خودش برای سال 1403 قرار بدهد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی به مصوبات شهرستانی و استانی اشاره کرد و افزود: براساس مصوبات، شهر مقدس امامزاده عبدالله باید به عنوان شهر مذهبی معرفی شود که شهردار در تهران پیگیر این ماجرا بوده که امیدواریم با حمایت فرماندار، نماینده مردم در مجلس، این شهر مذهبی هم به عنوان هفتمین شهر مذهبی کشور رقم بخورد.
وی افزود: تعامل، همراهی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله با شهردار و مجموعه شهرداری در توسعه و آبادانی این شهر بسیار حایز اهمیت است.
امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) تصریح کرد: باحمایت مخابرات استان، هوشمندسازی که نیاز این شهر بود نیز در حال انجام است.
حجت الاسلام برسمنانی اظهار داشت: هوشمندسازی در حوزه خدمات شهری، به عنوان یکی از حوزه‌های کلیدی شهرداری‌ها کمرنگ است و باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.
وی در پایان گفت: هوشمندســازی و نـگاه شرکت‌ها و پژوهشگـــران حــوزه به باور کارشناسـان، یکی از ضرورت‌های شهر امامزاده عبدالله بـا 7000 نفر جمعیت به‌حســاب می‌آیــد.

1402/10/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود