سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل:پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت آمل


سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ شش میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماه از محل صندوق امداد ولایت این اداره به نیازمندان پرداخت شده است.
فریبرز نیکوکار، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ به ۴۱۳ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل مبلغ شش میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماه از محل صندوق امداد ولایت اداره آمل پرداخت شده است.
وی افزود: وام‌های پرداختی در زمینه کمک به اشتغال، درمان، تعمیر و ودیعه مسکن، تحصیل، تهیه لوازم منزل، خرید جهیزیه و پرداخت بدهی پرداخت شده است.
سرپرست کمیته امداد شهرستان آمل تصریح کرد: با توجه به قرض‌الحسنه بودن وام‌های این صندوق و کارمزد ناچیز و ضمانت آسان و محدودیت منابع، کمیته امداد جهت افزایش خدمت و کاهش صف انتظار نیازمندان از مساعدت خیرین در این زمینه استفاده می‌کند.
نیکوکار با تشکر از حمایت‌های خیرین نیک‌اندیش گفت: خیرین به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت کنند که روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده گذاری و عقد قرارداد دو ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده‌گذار برگردانده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبحآمل نیوز و به نقل از ایکنا، وی بیان کرد: در صورت کمک بلاعوض خیرین به این صندوق معادل سه برابر کمک خیرین اعتبارات هم‌افزایی از مرکز در اختیار این اداره قرار می‌گیرد.

وی گفت: در شهرستان آمل شش هزار و ۹۰۰ خانوار مددجو تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

1403/1/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود