غارتگر عرصه ملی آمل در دام پلیس امنیت اقتصادی


یک فقره زمین خواری و تصرف عرصه ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از چنگال غارتگر در شهرستان آمل آزاد شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان آمل افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند شناسایی شدند.
سرهنگ محمد محمدپور افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.
وی افزود: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌های ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

1402/3/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود