اهدای 30 سری جهیزیه به نوعروسان آملی


مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در سال جاری ۲۵۳ سری جهیزیه با هزینه ۱۲ میلیارد تومان با کمک خیران و مردم به نوعروسان استان اهدا شد.
میثم معافی در مراسم جشن ازدواج ۳۰ زوج آملی به مناسبت میلادحضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و با هدف ترویج ازدواج آسان اظهار داشت: حرکت ازدواج آسان در استان تبدیل به یک جنبش اجتماعی بزرگ شده است و کمیته امداد جهت ترویج این بسته ویژه فرهنگی در بین جوانان برنامه‌های خوبی را اجرا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مسئله ازدواج و ازدواج آسان دو گزاره بسیار مقدس و با برکت است؛ افزود: همه ما جهت نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه باید خیرین و مبلغین ازدواج آسان باشیم.
مدیر کل کمیته امداد بیان داشت: در سال گذشته هزار و ۶۵۰ سری جهیزیه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان و امسال تا کنون ۲۵۳ سری جهیزیه با هزینه ۱۲ میلیارد تومان، با کمک خیرین و مردم نوع‌دوست به نوعروسان استان اهدا شد.
معافی بیان داشت: نوعروسان غیر مددجو نیز می‌توانند در قالب تسهیلات کارگشایی از خدمات کمیته امداد بهره مند شوند.
وی با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد گفت: سال گذشته هدیه ازدواج پسران نیز به ۳۷۴ نفر به مبلغ سه میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان پرداخت شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، مدیر کل کمیته امداد خاطر نشان کرد: در استان پشت نوبتی جهیزیه نداریم و به نوعروسان جدید در کوتاه‌ترین زمان جهیزیه اهدا می‌شود.

1402/3/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود