شهر امامزاده عبدالله(ع)، به عنوان شهر نمونه فرهنگی سال ۱۴۰۱ انتخاب شد


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آمل گفت: شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل به عنوان شهر نمونه فرهنگی سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.
رضا کسب‌ور، گفت: اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی، هنری و مذهبی در سال ۱۴۰۱ نقش به سزایی در انتخاب شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل به عنوان شهر نمونه فرهنگی داشته است.
وی افزود: از جمله محورهای انتخاب شهر نمونه فرهنگی توجه ویژه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آمل، تصریح کرد: رونمایی از مجموعه کتاب های آمل شناسی آثار رشید محمدی لیتکوهی، نشست کتابخوان با آموزگاران و دانش آموزان، دانشجویان دانشگاه توحید، برپایی نمایشگاه کتاب، نواختن زنگ کتاب، بازدید های عمومی مدارس و مهدهای کودک و دانشگاه ها از کتابخانه عمومی، نشست کتابخوان جوان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و پرچم ایران، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، تجلیل از شش برگزیده جشنواره رضوی شهر امام زاده عبدالله، معرفی کتاب در طول سال به مناسبت های گوناگون مانند هفته کتاب و کتابخوانی از جمله عوامل موثر در انتخاب شهر امام زاده عبدالله به عنوان شهر نمونه فرهنگی سال ۱۴۰۱ است.
کسب‌ور با اشاره به زیرساخت های فرهنگی و هنری این شهر، از جمله شش کانون فرهنگی و هنری مساجد، یک کتابخانه عمومی، و دو چاپخانه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، راه اندازی خانه فرهنگ در شهرامام زاده عبدالله از جمله برنامه های اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آمل برای این شهر است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل،وی ضمن تبریک به دست اندرکاران شهر امام زاده عبدالله و مردم فرهنگ دوست این شهر اظهار کرد: توسعه به زیر ساخت های فرهنگی و هنری، به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد در روستاها از اولویت های اداره فرهنگ و ارشاداسلامی است.

1402/2/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود