رییس حمل ونقل جاده‌ای بخش کوهستانی لاریجان شهرستان آمل:برف بیش از۳۰ روستای بخش لاریجان آمل را سفیدپوش کرد


رییس حمل ونقل جاده‌ای بخش کوهستانی لاریجان شهرستان آمل گفت: بارش برف روزشنبه ۱۶ دی ماه تاکنون بیش از ۳۰ روستای بالادست بخش لاریجان شهرستان آمل را سفیدپوش کرد.
کوروش روشن اظهار کرد: بارش برف زمستانی، پیش از ظهر شنبه در مسیراصلی جاده هراز و روستاهای بالادست بخش کوهستانی لاریجان شروع شده و تا عصرشنبه ادامه داشت.
وی اضافه کرد: در حال حاضر، از شدت بارش برف در ارتفاعات و پایین دست بخش لاریجان کاهش یافت و اما با گزارش‌های دریافتی در بیش از ۳۰ روستای این بخش تا حدود ۷ سانت برف بر سطح زمین نشست.
رییس حمل ونقل جاده‌ای لاریجان آمل با بیان اینکه در حال حاضر ۴ اکیپ راهداری نیز در مسیراصلی جاده هراز از بامداد شنبه تاکنون بازدید دوره‌ای دارند و مشغول نمک‌پاشی سطح جاده هستند، تصریح کرد: با وجود بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده هراز، تردد به صورت عادی و روان دراین جاده در جریان است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، روشن اضافه کرد: مسیر روستایی بخش لاریجان هم تاکنون باز هست و گزارشی از بسته بودن مسیرهای روستایی مبنی بربارش برف تاکنون گزارش نشده است.
وی ادامه داد: با این حال راهداران این اداره درحالت آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به تیم‌های امدادی، برای بازگشایی مسیرها اعزام خواهند شد.

1402/10/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود