پلمب ۱۲ واحد صنفی در اجرای طرح عفاف و حجاب در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۱۲ واحد صنفی در اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر گفت: در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی که این روز‌ها موجب نگرانی مردم شده بود، طرح عفاف و حجاب در شهرستان آمل اجرا شده و تعداد ۱۲ واحد صنفی در یکی از پاساژ‌های شهرستان پلمب شد.
وی با تأکید بر اینکه عملکرد پلیس در طول این مدت نشان داده که در راستای مأموریت خود قاطع بوده و هیچ تعارف و مماشات با هنجارشکنان ندارد، افزود: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است.
فرمانده انتظامی آمل در پایان داشتن اراده را مهمترین رکن در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: برای احیای عفاف و حجاب، اراده همگانی و اجماع عمومی نیاز ضروری جامعه است و در اجرای طرح عفاف و حجاب؛ مردم اصلی‌ترین پشتیبان فراجا هستند.

1402/3/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود