‌مدیر گروه جهادی الزهرا (س) شهرستان آمل:اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج‌ نیازمند آملی


زوج‌های نیازمند وکم توان مالی شهرستان آمل با کمک گروه خیریه وجهادی الزهرا (س) شهرستان آمل راهی خانه بخت شدند.
‌مدیر گروه جهادی الزهرا (س) شهرستان آمل گفت: با تلاش نیکوکاران گروه جهادی الزهرا (س) در این مرحله، تعداد ۲۰ سری جهیزیه شامل سرویس آشپزخانه، مبل خوشخواب، روتختی، میز تلویزیون، لوازم‌ برقی و پلاستیکی و ظرف‌های شکستنی به ارزش هر سری ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خریداری وبه زوج‌های جوان نیازمند اهداء شد.
مهین علیزاده افزود: در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد ریال در این مرحله برای خرید جهیزیه زوج‌های نیازمند، با همکاری خیران شهرستانی تامین و پرداخت شد.
وی، هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ زندگی ساده برگرفته از زندگی ائمه معصومین و کم کردن دغدغه زوج‌های کم توان مالی که به علت نداشتن منابع مالی وتامین نشدن جهیزیه شروع زندگی آنها چندین سال به تاخیر افتاده است، بیان کرد.
مدیرگروه جهادی الزهرا (س) شهرستان آمل با بیان اینکه امسال در چند مرحله بیش از ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند وکم توان مالی شهرستان توزیع شده بود، یادآورشد: این گروه مردمی در برنامه خود قصد دارد تا عیدغدیرخم در سال آینده نیز برای ۲۵ زوج کم توان مالی نیز جهیزیه تهیه وتحویل ان‌ها دهد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علیزاده یادآور شد، گروه خیریه وجهادی الزهرا آمل درحوزه‌های مختلف وکار‌های خیریه‌ای نیز درچند سال گذشته از فعالیت خود درخدمت افراد کم توان مالی و نیازمندان شهرستان بوده است.

1402/12/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود