۱۲۷ طرح ساخت‌وساز بزرگ اوقاف مازندران در حال اجراست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: هم‌اکنون ۱۲۷ طرح ساخت‌وساز بزرگ اوقاف در سراسر استان در حال اجراست.
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در آیین اختتامیه ‌چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران که در مرکز بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار شد، با بیان اینکه باطن قرآن و حقیقت آن، اهل بیت(ع) هستند و دو امانت گرانبهایی که پیامبر اکرم(ص) در اختیار بشریت قرار دادند، اظهار کرد: اوقاف در اجرای برنامه‌های فرهنگی، تاکید بر اجرای مسابقات قرآنی دارد تا در ترویج و اشاعه قرآن سهم بسزایی داشته باشد.
وی تصریح کرد: این سازمان در دوران کرونا توانست ۲۱۵ هزار سبد غذایی توزیع کند و در امور درمانی سی تی اسکن، ام آر آی و تهیه انواع لوازم بهداشتی بیمارستان و فعالیت برنامه‌های فرهنگی اقدام کرده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در امر تولید و مولدسازی و فناوری، ارائه خدمات در امر معیشتی در دستور کار اوقاف قرار دارد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ۲۵۰۰ نفر در پنج مرحله به رقابت پرداختند، و ۱۵۰ نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند و برترین‌های آنها توانستند به مسابقات کشوری ورود یابند.

1402/5/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود