Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

فرمانده سپاه ناحیه آمل، خبر داد: رزم جنگل با حضور دو هزار و یکصد نفری گردان های الی بیت المقدس و کوثر در آمل برگزار شد

سرهنگ پاسدار حکمت داجلیری با بیان اینکه سازماندهی نیروهای مردمی در جهت ایجاد امنیت که در واقع ارزانترین و بهترین راهکار برای تامین امنیت یک جامعه است؛ با بسیج برقرار شد؛ اظهار داشت: پشت سر این تفکر، کشورهای دیگر هم با الگو پذیری از ایران اقدام به این کار کردند که امروز سوریه و عراق هم، دفاع جانانه و مدبرانه ای در مقابل تهاجمات دشمنان انجام می دهند.
به گزارش صبح آمل، وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و حضور یکپارچه مردم در دوران دفاع مقدس، کشور را از شر اجانب نجات داد، افزود: مردم با اهدای جان و مال خود در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح رژیم بعث ایستادند و دفاع کردند و امروز هم آن رویه ادامه دارد.
فرمانده سپاه ناحیه آمل، خاطرنشان کرد: همه مردم می توانند در مجموعه بسیج عضو شوند و در قبال عضویت سازماندهی می شوند و در امور فرهنگی، اجتماعی و بحث آمادگی رزمی شرکت کنند.
سرهنگ داجلیری با بیان اینکه در آمادگی رزمی گردان های امام حسین (ع)، الی بیت المقدس برای آقایان و گردان های کوثر و الزهرا برای خواهران است؛ گفت: گردان های عاشورا و الزهرا در سطح پایگاه های مقاومت فعالیت دارند و گردان های بیت المقدس و کوثر در سطح حوزه ها و گردان امام حسین(ع) که گردانی رزمی در مجموع شهرستان است حضور دارد.
وی با بیان اینکه مردم برای دفاع از دین، کشور و مرز و بوم آماده هستند؛ تصریح کرد: رزمایش برای انجام برنامه ها و ماموریت های رزمی و امادگی در بسیجیان در نظر گرفته شد که برنامه های فراخوانی شامل آموزش، آمادگی جسمانی و تیراندازی، چهار، هشت و 12 ساعته می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه 50 درصد گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شامل 8 گردان در رزمایش آینده حضور دارند، بیان کرد: در تشکیل گردان‌ها اهداف زیادی در نظر داریم که نخستین هدف ایجاد آمادگی رزم و تقویت نیروی بازدارندگی و گسترش مشارکت مردمی در عرصه دفاع  است تا دشمن چشم طمع به مرزهای کشورمان نداشته باشد.
سرهنگ داجلیری با اشاره به اینکه ملت ایران با سایر کشورها فرق دارد و دشمن به خوبی این مسئله را می‌داند، ادامه داد: گسترش تعمیق فرهنگ بسیجی و حضور مردمی از دیگر برنامه‌ها است.
وی به حضور نیروهای مردمی در کنار سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: کمک به دفاع غیر نظامی و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از محاسن حضور نیروهای مردمی است.
فرمانده سپاه ناحیه آمل، اظهار داشت: رزم جنگل در روزهای 6 و 7 آبان در منطقه بلیران آمل برگزارشد  و شش گردان دیگر نیز روزهای 13 و 14 آبان دست به رزمایش و سنجش توان رزمی زنند که برای رزم جنگل، آمل پایلوت استانی بوده و میزبان قرارگاه حضرت آبوالفضل(ع) است.
سرهنگ داجلیری گفت: هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر و پنج گردان بیت المقدس در محدوده شهری بلوار ولایت رزمایش را اجرا  که این رزمایش دفاع از کوی و برزن به همراه امداد و نجات بوده است.
این مسؤول با اعلام اینکه کمین، ضد کمین و ایجاد تورهای ایست بازرسی و دفاع از مناطق حساس شهری در رزمایش کوی و برزن در نظر قرار دارد، بیان کرد: برنامه‌های رزمی، فرهنگی، بصیرتی و اگاهی‌بخشی سیاسی از دیگر برنامه‌های جنبی است.
فرمانده سپاه ناحیه آمل، تصریح کرد: تعداد یک‌هزار و 968 نفر از نیروهای رزمی در این رزمایش شرکت داشته و به همراه افراد هدایت‌کننده استعداد 2 هزار و 100 نفری را شکل می‌دهند.
سرهنگ داجلری مدت رزمایش را 48 ساعته دانست و گفت: در این رزمایش بسیجیان ضمن تجدید میثاق با امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز، تقویت روحیه خودشان و مردم و همچنین حفظ انسجام و آمادگی رزم را به نمایش گذاشتند و به مردم نشان دادند که ما آماده ایم.
وی افزود: دشمن می داند که تا بسیج هست هیچوقت نباید چشم طمع به کشور داشته باشد و نخواهد توانست این چشم طمع را داشته باشد.
فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به برگزاری سه نوع رزمایش در مازندران، گفت: رزمایش ساحلی در منطقه بابلسر، آمادگی رزم در جنگل به میزبانی آمل و کوی و برزن در ساری برگزار شد زیرا آمل به لحاظ سابقه مبارزاتی در جنگل سرآمد است و هم تجربه در رزمایش گذشته را داشته و هم گستره جنگل در آن زیاد است.
سرهنگ داجلیری با اعلام همکاری دستگاه‌ها و نهادهای شهری در برگزاری رزمایش بسیج آمل، گفت: شهرداری، فرمانداری ویژه، مرکز بهداشت و درمان، هلال احمر، دستگاه‌های خدمات‌رسان، دهیاری و شورای اسلامی روستاها، منابع طبیعی و دیگر نهادها در برگزاری رزمایش همراه و همگام بودند.
این مسؤول بیان کرد: دو گردان امداد و نجات در این رزمایش شرکت داشتند همچنین پدافند غیر عامل و اصل رزم در جنگل از اهداف مهم رزمایش در آمل است.
حجت الاسلام حسین محمدیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، گفت: برنامه های سپاه دارای اهداف اخلاقی، فرهنگی و سیاسی است و در اجرای آن چه به صورت جمعی و همگانی، توانمندی های فکری و سیاسی را به کار می گیرد تا آن را در بدنه بسیج تعبیه کند که برگزاری رزمایش ها در سراسر کشور دارای اهداف است.
وی بیان داشت: آن اهداف مورد توجه  اهدافی جهانی است که یکی از مهم ترین آن تزریق تجربیات سالهای دفاع مقدس در بدنه نسل جدید، یک از اهداف برگزاری رزمایش است تا بسیج با دانش امروز و تجربه گذشته گان در کنار هم بتوانند مثل روزهای دفاع مقدس نقش آفرین باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، تصریح کرد: امروز اصلی ترین دستاورد رزمی سپاه، در سالهای هفته دفاع مقدس در سوریه عملی می شود و همین باعث شد که گلوی داعش را فشرد و نفس را در آنها به بند آورد.
حجت الاسلام حسین محمدیان، خاطرنشان کرد: آنهایی که فکر می کردند که به زودی می توانند سوریه را کاملا در اختیار بگیرند اما به حمدالله حضور پر رنگ سپاه جهت آماده سازی نیروها در سوریه و عراق سبب شد که گلوی داعش و استکبار جهانی فشرده و امروز آنها به تنگ آمده و راهی برای فرار می جویند.
وی افزود: الحمدا… جوان امروز ما با تدبیر و هدایت و رهبری رهبر داعیانه فرماندهی معظم کل قوا، زنجیره های مخوف استکبار جهانی را در به بند کشیدن مظلومان با اندیشه رزمی و سیاسی خود به گونه ای ساخته و پرداخته کرد که توانسته آن زنجیره ها را در هم بشکند و از بین ببرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، با بیان اینکه ابهت استکبار جهانی را شکستیم؛ اظهار داشت: استکبار جهانی با همه احساس قدرت پوشالی خود بعد از این همه سال دریافت که نمی تواند با ایران در ستیز باشد و هر کشور دیگری که حمایت و پشتیبانی ایران را به دنبال داشته باشد باز هم دست شیطان بزرگ امریکا از آن کشور کوتاه خواهد شد و شاهد گفتار ما هم کشور سوریه است.
حجت الاسلام حسین محمدیان، با اشاره به اینکه با اعلان پشتیبانی جمهوری اسلامی از حکومت سوریه و مردم سوری، از همان زمان پشت استکبار لرزید؛ گفت: استکبار به این خیال که می تواند تا چند روز جلوتر هم پیش برود اما الان کوتاه آمد و سخن از مذاکره می زند.
وی خاطرنشان کرد: ما در طول هشت سال دفاع مقدس و عمر با برکت انقلاب توانستیم شوکت جهانی استکبار جهانی را بشکنیم و او را به بند بکشیم و اینها از برکات نظام دینی و اسلامی ما می باشد .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، گفت: مطمئنا دشمن در این فکر است فضای خالی را در نظام مشاهده ببیند تا از آن سوء استفاده کند که ملت غیور ما با بصیرتی که رهبری داشت اجازه دخالت نداد تا  اینکه بخواهد در شهر یا محله ای نفوذ کند.
حجت الاسلام حسین محمدیان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص  هشدار معظم له برای تهاجم نظامی دینی دشمن گفت:  امروز تنها ابزاری که دشمن می خواهد از آن سوء استفاده کند، نفوذ است که نباید اجازه دهیم که بتواند رخنه کند.
وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی اگر آنگونه که منویات مقام معظم رهبری است دولت همت کند و به آن جامه عمل بپوشد قطعا دشمن ناامید خواهد شد و هیچ ابزار دیگری برای ضربه زدن به نظام برای خودش نمی بیند مگر اینکه بخواهد فتنه دیگری را ایجاد کند و ضربه را وارد نماید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، گفت: ما باید دقت کنیم و به آنچه که مد نظر امر ولایت است جامه عمل بپوشانیم که با آن قطعا نظام دینی و اسلامی بیمه خواهد شد
حجت الاسلام حسین محمدیان، گفت: موفقیت نظام بالنده ما در گرو حضور همه جانبه ملت در صحنه در بخش های مختلف است و انشاءا… با این حضور و رهبری عالمانه مقام معظم رهیری، این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) بسپاریم.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود