در بخش محروم امامزاده عبدالله، پروژه های راه و مخابرات در اولویت قرار دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل:
در بخش محروم امامزاده عبدالله، پروژه های راه و مخابرات در اولویت قرار دارد/رسیدگی به مناطق محروم شهرستان از اولویت های دولت است
همزمان با ایام‌الله دهه فجر، ۸ پروژه آموزشی، شهری و روستایی بخش امامزاده عبدالله(ع)، با حضور سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل، حجت‌الاسلام برسمنانی امام جمعه بخش، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری رسید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در مراسم افتتاح ‌و بهره برداری ۸ پروژه اموزشی، شهری و روستایی بخش امامزاده عبدالله گفت: بخش امامزاده عبدالله از پویایی بسیار خوبی برخوردار است و این هم از پیگیری مسولان نسبت به مطالبات مردمی و همراهی شهروندان فهیم می باشد و انشاالله به یمن برکت ایام الله دهه فجر شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهرستان آمل باشیم.
به گزارش صبح آمل، دکتر سید عباس حسینی اظهار داشت: در این مراسم ۵ پروژه شهرداری امامزاده عبدالله(ع) شامل جاده سلامت، آسفالت محلات هدف بازآفرینی، آسفالت معابر، المان های شهری به بهره برداری رسید و همچنین مدرسه ابتدایی روستای رزکه، طرح هادی روستای رزکه و محمدآباد و بوم گردی قایم در این بخش افتتاح شد.
وی افزود: باید در جایگاه خود و بر اساس پتانسیل و بضاعت مالی و ضوابط و قوانین و دستورالعمل ها یکسری اقدامات را انجام داد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه رسیدگی به مناطق محروم شهرستان از اولویت های دولت است، بیان کرد: در بخش های محروم مانند لاریجان و امامزاده عبدالله(ع) پروژه های زیرساختی مانند راه و مخابرات در اولویت قرار دارد و بر این مبنا پروژه های این مناطق پیگیری می شود.
حسینی در خصوص راه دسترسی به شهر امامزاده عبدالله گفت: بحث راه دسترسی مطالبه به حق عموم مردم شهر امامزاده عبدالله است چنانچه این راه پروژه تعریف شده ای نیست و اعتبار خاصی برایش دیده نشده و انشاالله با همیاری و مشارکت صاحبان صنایع شهرک صنعتی و مجموعه های مستقر در این شهرک میسر خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم این فضای همدلی در بخش امامزاده عبدالله که با هدایت امام جمعه شکل گرفته قطع به یقین منجر به اتفاقات بهتر شود.

1401/11/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود