Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

فرماندار ویژه شهرستان امل تاکید کرد: موانع پیش روی جایگاه CNG جمشیدی برداشته شود

احمد منفرد با بیان اینکه باید از امثال جمشیدی ها حمایت شود تا شاهد حضور بیشتر سرمایه گذار در عرصه باشیم گفت: بنای احداث شده توسط آقای جمشیدی بر اساس قانون است و تنها باید خروج و امد ماشین و احتمال تصادف ماشین در آن مکان بررسی شود.
به گزارش صبح امل، فرماندار ویژه شهرستان امل با بیان اینکه باید موانع پیش روی جایگاه CNG جمشیدی باید هرچه سریع تر بررسی و حل و فصل شود گفت: سرمایه میلیاردی یک سرمایه گذار آملی در حال هدر رفتن است که ادارات ذی ربط با همکاری همدیگر باید به دنبال کمک به وی باشند تا شاهد دلسری بخش خصوصی و عدم سرمایه گذاری در امل نباشیم.وی با بیان اینکه باید تمامی جوانب احداث یک جایگاه بررسی شود گفت: می توان با ایجاد تغییرات و گذاشتن چراغ و ایجاد موانع عوامل ایجاد خطر را برای ترددکنندگان کاهش داد.منفرد ادامه داد: یک تصمیم مثبت نباید خروجی منفی داشته باشد و قائل به کار کارشناسی هستیم و باید طرح ورود و خروج ماشین ها بر اساس نقشه کارشناس شبیه سازی و بررسی دقیقی شود تا هرگونه احتمال تصادم به صفر برسد.عزت الله جمشیدی، مدیر جایگاه جمشیدی با ابراز گلایه از وضعیت فعلی گفت: نزدیک به یک دهه است که درگیر کاغذبازی های اداری و پاس کاری های مربوط به آن شدم و کسی پاسخگو نیستوی ادامه داد: 2 سال درگیر ماده صد بودم و هیچکس نمی تواند ادعایی در خصوص فعالیت مجاز من داشته باشد و تمامی مجوز های مربوطه از ادارات اخذ شده است.این سرمایه گذار آملی ادامه داد: در مسیر هراز تا رودهن که یکی از پرترددترین جاده های شمال کشور است هیچ جایگاهی CNG وجود ندارد و من برای رفاه حال شهروندان اقدام به سرمایه گذاری کردم که کاش نمی کردم.وی با اشاره به سرمایه گذاری ده میلیاردی در این مکان گفت: با شروع به کار کردن این جایگاه برای جوانان این منطقه اشتغال زایی خواهد شد.جمشیدی ادامه داد: اداره راه و شهرسازی باید با مساعدت بیشتری در این راه به اتمام هرچه سریع تر این جایگاه که یک پروژه عام المنفعه می باشد کمک کند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود