سرپرست انتظامی شهرستان آمل:دستگیری عامل عرضه قرص و داروی غیرمجاز در آمل


سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاچاقچی دارو و کشف ۴۰ هزار عدد قرص و دارو غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین کیان مهر گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگیری از عرضه کالا‌های غیرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یکی از عاملان عرضه دارو و قرص‌های غیر مجاز در این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی انبار و محل نگهداری دارو و کالا‌های غیرمجاز توسط متهم شدند.
سرپرست انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از انبار متعلق به متهم در مجموع ۴۰ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های غیر مجاز کشف کردند.
سرهنگ کیانمهر تصریح کرد: دارو‌ها و سایر کالا‌های خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می‌شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه را در پی خواهند داشت.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی در خاتمه به افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالا‌های خارجی خصوصا کالا‌های سلامت محور در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.

1402/12/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود