نماینده مردم آمل:وضعیت کمبود آب زراعی در شالیزارهای آمل نگران کننده است


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه هم اکنون وضعیت کمبود آب زراعی در آمل بسیار نگران کننده است؛ گفت: باید کمیسیون کشاورزی مجلس بیشتر به حمایت از کشاورزان برخیزد و این مهم را به نمایندگان در مجلس گوشزد می کنم.
رضا حاجی پور در آئین نخستین نشای مکانیزه مازندران در روستای فیروزکلا بخش دشت سر، اظهار کرد: کشورمان در اوضاع نامطلوب تحریم و فشار اقتصادی دشمنان قرار دارد که هر روز این نقشه های شوم با فشار بیشتری همراه است پس کشاورز هم با رنج و مشکلات فراوان دست به تولید می زند و در زنجیره امنیت غذایی بسیار اثرگذار است بنابراین باید بیشتر از گذشته حمایت شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون یکی از حساس ترین زمان برای کشاورزان از لحاظ دارا بودن آب، انجام مراحل آماده سازی زمین کشاورزی و کاشت است، افزود: امروزه وضعیت آب زارعی و کشاورزی در شهرستان آمل مطلوب نیست و کشاورزان در زمان کاشت و مراحل آماده سازی زمین های شالیزاری آب ندارند که عدم وجود آب کافی برای کشاورزان آرامش را از این قشر زحمتکش و مسؤولان صلب کرده است.
نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه براساس آمار ۴۵ درصد برنج مورد نیاز کشور را استان مازندران تأمین می کند، تصریح کرد: معتقدم در این بین ۴۰ درصد برنج مورد نیاز در شهرستان آمل تولید و تأمین می شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، حاجی پور با بیان اینکه هم اکنون وضعیت کمبود آب زراعی در آمل بسیار نگران کننده است، خاطرنشان کرد: باید کمیسیون کشاورزی مجلس بیشتر به حمایت از کشاورزان برخیزد و این مهم را به همکاران در مجلس شورای اسلامی گوشزد می کنم.

1403/2/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود