با پیگیری بسیج جامعه پزشکی و سپاه؛روند درمان بیش از ۲ هزار بیمار سرطانی در آمل قطعی شد


با پیگیری و تلاش بسیج جامعه پزشکی و سپاه روند درمان ۲ هزارو ۳۰۰ بیمارسرطانی در آمل قطعی شد .
عباس اقوامی آملی با اشاره به اینکه برای تحقق بیانات رهبری درحوزه بیمار و بیماری که وظیفه مسئولان سلامت را بسیار ارزشمند و در عین حال بسیار سخت نشان می‌دهدگفت: در این مسیر که همتی بلند وتوکلی پایدارنیازمند است، انجمن آرین به عنوان خدمتگزاری بی منت به بیماران نیازمند و یک گروه جهادی می شناسیم .
وی تصریح کرد: سپاه و بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل با هدف تحقق در مسیر جامه عمل پوشاندن دغدغه های رهبری مبنی بر اینکه ما می‌خواهیم اگر کسی در خانواده مریض شد آن خانواده بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد گام برداشته است.
مدیر بسیج جامعه‌ پزشکی وسلامت شهرستان آمل با اشاره به مشکل بوجود آمده درخصوص عدم حضور چندپزشک متخصص از دانشگاه علوم پزشکی بابل در ماه آینده که برای درمان بیماری‌ های سرطانی ۲۳۰۰ بیمار آرین زحماتی متحمل می شوند اظهار کرد: این موضوع پیگیری و نشست مشترک جهت رفع مشکل بین رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل و مدیرعامل انجمن آرین برگزار شد .
اقوامی آملی خاطرنشان کرد: با استمرار حضور قطعی پزشکان، بیماران وخانواده های عزیزشان در فضای مناسب و درآرامش و خیال آسوده خدمات درمانی را از کلنیک آرین در آمل دریافت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری بسیج، وی تاکید کرد: قطعا سازمان بسیج جامعه پزشکی و سلامت درکنار شهروندان و حوزه سلامت با جدیت ایستاده است .

1402/9/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود