قدردانی فرمانده سپاه آمل از همکاری رسانه ها و خبرنگاران

رسالت خبرنگاران امانتداری و بیان واقعیات جامعه به ویژه مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولین جهت رفع آنان است/ باید خدمتگزار خوبی برای مردم آمل باشیم


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: رسالت خبرنگاران امانت داری و بیان واقعیت ها در جامعه است.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرهنگ عابدین داغمه چی، با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاری، رسالتی سخت است، و باید واقعیت ها را انعکاس داد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب در حوزه خبری خود بر ضد ارزش های اسلامی ما فعالیت می کنند؛ در سالهای اخیر نیز با جنگ ترکیبی و شناختی، هجمه های زیادی را بر علیه کشورمان اعمال کرده اند.
وی در گرامیداشت روز خبرنگار و طی اردوی فرهنگی تفریحی که به همت بسیج رسانه این شهرستان در چالوس برگزار شد، در نشست صمیمی با تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه گرامی داشت و گفت: خبرنگار باید در هرحال با در نظر گرفتن خدا به دور از طرفداری از قشر یا جناح خاصی به مشکلات معیشتی مردم بپردازد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل خبرنگار را پلی میان مردم و مسئولین دانست و گفت: می بایست یک خبرنگار مثل یک رابط مشکلاتی که مردم به هرحال نمیتوانند به مسئولین بگویند را به گوش آنها برسانند و خواستار جوابگویی از آن مقام ذی ربط باشند.
سرهنگ داغمه چی با اشاره به اینکه امروز همه ما وظیفه داریم در بحث جهاد تبیین کار کنیم؛ افزود: مقابله با دشمنی‌ها با جهاد تبین میسر است و در این زمینه جامعه خبرنگاری برای مقابله با اهداف دشمن، باید واقعیت‌ها را به درستی انعکاس دهند.
وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران امانتداری و بیان واقعیات جامعه به ویژه مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولین جهت رفع آنان است، اظهار داشت: باید به گونه‌ای کار کرد که مردم نسبت به نظام خوش بین و امیدوار شوند تا در پایان سال با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات، همه نقشه‌های دشمنان علیه نظام را خنثی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل بیان داشت: ما نگران نیستیم و هیچ ترسی از نقشه های دشمنان نداریم چرا که با گذشت 42 سال از عمر انقلاب، در مناسبت های مذهبی و ملی خصوصا انتخابات هر بار حضور مردم پررنگ تر می شود و پای کار هستند و انشاءالله امسال هم با قدرت و قوت نسبت به مشارکت مردم در پای صندوقهای رای و انتخاب اصلح برای رفع مشکلات این، مهم به سرانجام برسد و نماینده مردم تمام امورات را در سطح شهر و روستا به عنوان یک قانون پیگیری کنند و یقینا کسی که دغدغه مردم داشته باشد می تواند یک خدمتگذار و خادم خوب برای مردم باشد.
سرهنگ داغمه چی تاکید کرد: بحث هیچ فرد خاصی نیست و مشارکت و حضور حداکثری، امنیت خوب در انتخابات و رقابت سالم فقط با همت و تلاش همه اقشار و گروهها خصوصا خبرنگاران میسر خواهد شد و انشاءالله برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نماییم.
وی تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند در میان مردم امید ایجاد کنند، از دستاوردها بگویند و مثبت‌نگر باشند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل اظهار داشت: تعهد درونی خبرنگار، مسئولیت واقعی او برای حفظ هویت یک جامعه و پاسداری از ارزش‌های آن نکته مهمی است و خبرنگار حق‌طلب، بیان‌کننده حق و تبیین‌کننده رشد است.
وی بیان کرد: رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در مطالبه گری از مسئولین و آگاهی‌رسانی مطلوب و مؤثر به مردم است لذا ما باید خدمتگزار خوبی برای مردم آمل باشیم.
سرهنگ داغمه چی با تاکید بر اینکه نقش خبرنگاران نقش سنگینی است؛ خاطرنشان کرد: خبرنگاران در میان مردم هستند و همه چیز را به خوبی می بینند لذا باید مشکلات را به گوش مسئولین برسانند و مردم و جوانان را در جریان خدمات نظام قرار دهند.
وی در ادامه ورود آزادگان به میهن را یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: 26 مرداد سالروز ورود غرورآفرین آزادگان پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام به خاک پاک میهن اسلامی یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و شهرستان آمل با 417 آزاده بیشترین تعداد استان مازندران را در این عرصه دارا می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: رزمایش بزرگ دیدار با آزادگان سرافراز شهرستان آمل صبح پنج شنبه با حضور و همراهی 70 گروه انجام خواهد شد.
سرهنگ داغمه چی با بیان اینکه رزمایش دیدار با آزادگان مازندران همزمان با 26 مرداد سالروز ورود این اسوه‌های ایثار و مقاومت به طور همزمان در یک روز انجام می‌شود، یادآور شد: با توجه به تجربیات برگزاری دو رزمایش قبلی، آماده برگزاری سومین رزمایش یاوران ولایت با مشارکت ائمه جمعه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانداری و سایر دستگاه‌ها و ادارات در سطح شهرستان هستیم.
وی افزود: این دیدارها با نگاه تکریم، تجلیل، سپاس‌گزاری، ایجاد انگیزه، احصاء، پیگیری و رسیدگی به مشکلات آزادگان عزیز در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد و با محوریت بنیاد انجام می‌شود، جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی از ماه قبل در استان و شهرستان‌ها شکل گرفته است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل از همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران با مجموعه سپاه و بسیج در یکسال گذشته قدردانی و به دلیل اهمیت اطلاع رسانی بر تداوم آن تاکید کرد.
گفتنی است در پایان از خبرنگاران در سالن جلسات بصیرت مجتمع آموزشی رفاهی امامت چالوس تجلیل به عمل آمد.

1402/5/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود