مازندران رتبه پنجم فضای کسب و کار کشور را داراست

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران:
مازندران رتبه پنجم فضای کسب و کار کشور را داراست
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران، گفت: این استان براساس محاسبات و اعلام مرکز پژوهش های اتاق ایران به لحاظ فضای کسب و کار در مقایسه با رتبه ۶.۷ درصدی کشور دارای جایگاه خوبی است و رتبه پنجم کشور داراست. ‎
به گزارش صبح آمل و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید اسماعیل هاشمی اظهار داشت: پنج مجوز سرمایه گذاری خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان صادر شده که بسیار تاثیرگذار است.
وی در همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران در غرب استان، افزود: این شمار به لحاظ تعداد در مقایسه با ۴۳ سال گذشته که ۴۰ مورد سرمایه گذاری خارجی ثبت شد بی سابقه و بسیار با اهمیت است.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران یادآور شد: در بحث سرمایه گذاری در استان مازندران از ابتدای سال جاری در وزارت اقتصادی و دارایی ساماندهی خوبی شروع شده و سامانه ثبت مجوز در همین ارتباط راه اندازی شد که سرمایه گذاران و علاقه مندان می توانند به این سامانه مراجعه کنند و از جزییات درخواست هایشان مطلع شوند.
هاشمی تصریح کرد: در بحث مجوزها و تایید مجوز سرمایه گذاران در استان کارهای خوبی صورت گرفته و رتبه قابل قبولی داریم و از همه سرمایه گذاران دعوت می کنیم به این سامانه مراجعه کنند چرا که خیلی سریع مجوزها صادر می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای کسب و کار در مازندران، اظهارداشت: این استان براساس محاسبات و اعلام مرکز پژوهش های اتاق ایران به لحاظ فضای کسب و کار در مقایسه با رتبه ۶.۷ درصدی کشور دارای جایگاه خوبی است و در رتبه پنجم در کشور قرار دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران، تصریح کرد: در این همایش نیز مزیت های شهرستانی شناسایی و به سرمایه گذاران معرفی می شود و همچنین سعی می شود تا حمایت از فرهنگ سرمایه گذاری در استان ارتقا یابد تا تاثیرش را در بخش تولید و اشتغال هر منطقه شاهد باشیم

1401/10/2

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود