رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ آمل:انتقال چهار مصدوم تصادف، نخستین عملیات بالگرد هوایی اورژانس 115 آمل


رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ آمل گفت: بالگرد هوایی اورژانس 115 در نخستین عملیات چهار مصدوم تصادف منطقه آب اسک محور هراز را منتقل کرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، جواد رمضانی اظهار کرد: پس از اطلاع به مرکز مدیریت، بلافاصله تیم پرواز راهی منطقه شدند و در محدوده شنگلده محور هراز بالگرد برای انتقال مصدومان به زمین نشست.
وی تصریح کرد: پس از انتقال چهار مصدوم که دچار جراحت جدی بودند ادامه درمان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ۱۷ شهریور آمل در حال پیگیری است.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ آمل خاطرنشان کرد: چهار مصدوم دیگر این حادثه که درصد مصدومیت بالایی داشتند در نخستین عملیات بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ مازندران مستقر در شهرستان آمل، به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.
وی افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت و در صورت عدم استقرار بالگرد هوایی و اعزام به محل حادثه با توجه به ترافیک سنگین محور هراز ممکن بود شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار باشیم.

1402/11/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود