از بودن در کنار ایتام و هم‌سفره شدن با آ‌نها به عنوان خدمتگذار خوشحال هستیم

مدیر بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها آمل:
از بودن در کنار ایتام و هم‌سفره شدن با آ‌نها به عنوان خدمتگذار خوشحال هستیمم

درهفدهم فروردین سال 1402 ه.ش. همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، کریم اهل بیت(ع)، و بیست و سومین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌ المللی خیریه آبشار عاطفه‌ ها در نیمه ماه مبارک رمضان، مددجویان آملی تحت پوشش نمایندگی این شهر در مراسم ضیافت افطاری شرکت کردند.
مدیر بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها آمل، با اعلام این خبر گفت: بنا بر رسم سنوات گذشته و به مناسبت آغاز ماه رحمت الهی، ماه رمضان و به منظور بهره¬‌مندی از فیوضات و برکات بی‌¬انتهای ماه خدا، با تلاش کارکنان خدوم بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها آمل، سفره‌¬ بابرکت افطار در شب¬‌ میلاد اولین فرزند مولود کعبه(ع) و حضرت فاطمه(س) برای پذیرایی از مهرجویان تحت حمایت برپا شد و خانواده‌¬های این عزیزان، ضمن کسب فیض از سفره بابرکت الهی، میهمان کرامت سبط مطهّر پیامبر خاتم(ص) شدند.
به گزارش صبح آمل نیوز، معصومه ساغری با اشاره به اینکه ضیافت وعده افطار به منظور فیض بردن از برکات ماه ضیافت ‌الله، گرامیداشت ورود بنیاد به بیست و سومین سال خدمت ‌رسانی خود و جشن میلاد امام دوم(ع) برگزار شده است؛ اظهار داشت: یکی از اموری که در آموزه‌های اسلامی در ماه مبارک رمضان بسیار بر آن تأکید شده، اطعام مؤمنان روزه‌دار به‌ویژه ایتام است لذا این مراسم در تالار شاعرانه شهرستان آمل با تلاش مخلصانه کارکنان خدوم نمایندگی بنیاد و با اجرای برنامه مولودی خوانی برگزار شد و ایتام به همراه خانواده خود در کنار یکدیگر در جوی صمیمانه روزه خود را افطار کردند.
وی افزود: سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است تا این افراد، خود را از جامعه جدا ندانند و بدانند که در کنار آنها هستیم و احساس هویت کنند که نقش خود را بهتر در جامعه می توانند ایفا کنند.
مدیر بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها آمل بابیان اینکه در حقیقت ما میزبان ضیافت افطاری نبوده بلکه خود ایتام به‌عنوان میزبانان حقیقی در این مراسم حاضر بودند، یادآور شد: ما در واقع تنها خدمتگزاران آ‌نها محسوب می‌شویم.
ساغری ادامه داد: از بودن در کنار مددجویان و هم‌سفره شدن با آ‌نها خوشحال هستیم چون موجب آشنا شدن با واقعیت‌های جامعه شده و در شخصیت و رفتار ما نیز بسیار تأثیرگذار است.
به گفته وی، اگرچه ایتام پدر ندارند ولی خداوند حامی واقعی آ‌نها است و نباید هیچ‌گاه خود را تنها بپندارند.
مدیر بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها آمل هدف از برپایی این ضیافت بزرگ را هم سفره و هم غذا شدن با محرومان عنوان کرد و گفت: ضیافت افطاری و شام با هدف هم سفره و هم غذا شدن با محرومان جامعه و تقدیم برکات وعده سحر و افطار به همنوعان می‌باشد از سوی دیگر، پذیرای روزه داران بودن و برپایی سفره های نوعدوستانه از آداب نیکو و ستوده معروف در بین روزه‌ داران مؤمن است که از سفارشات مؤکد اسلامی می ‌باشد.

1402/1/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود