مدیرعامل آب منطقه ای مازندران:شبکه آبیاری و زهکشی هراز عملیاتی می شود


مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: فاز اول شبکه آبیاری و زهکشی هراز با آغاز عملیات اجرایی سد انحرافی جمشیدآباد کلنگ زنی می شود.
حیدر داوودیان اظهار کرد: هجدهمین سفر استاندار و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان که هفته گذشته به مقصد آمل انجام شد با توجه به وجود دشت بزرگ هراز به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین دشت تولید برنج کشور در این شهرستان و اهمیت تأمین آب کشاورزی در این منطقه، برای شرکت آب منطقه‌ای مازندران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و تلاش شد تا با حضور استاندار و مدیران مرتبط، در این سفر اولویت‌های بخش آب شهرستان تشریح و برنامه‌ریزی برای اجرای آن‌ها انجام شود.
وی افزود: در پایان این سفر مقرر شد که با هدف کاهش مشکلات مردم شریف منطقه در حوزه آب به زودی عملیات اجرایی چند پروژه از جمله حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه کشاورزی و بازسازی و مرمت یک قطعه آب‌بندان آغاز شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: بازسازی سردهانه‌های سنتی شهرستان پیش از آغاز فصل کشاورزی و لایروبی و ساماندهی بازه‌های بحرانی رودخانه‌ها با استفاده از ظرفیت قانونی تهاتر مصالح به طول تقریبی ۲ کیلومتر نیز از جمله طرح‌هایی هستند که عملیات اجرایی آن‌ها به زودی انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، داوودیان با اشاره به ضرورت اجرای شبکه آبیاری و زهکشی دشت هراز افزود: با تاکید استاندار و پیگیری‌های انجام شده به زودی کلنگ فاز نخست شبکه آبیاری و زهکشی هراز با آغاز عملیات اجرایی سد انحرافی جمشیدآباد-عالیکلارود به زمین زده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مجموع هزینه اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود که امیدواریم طی یک سال این زیرساخت‌ها وارد چرخه بهره‌برداری شوند.

1402/10/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود