اعلام آمادگی دادستان آمل برای دریافت اطلاعات مستند در زمینه فساد اداری و اقتصادی

دادستان شهرستان آمل گفت: در راستای دستورات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و ریاست کل محترم دادگستری استان مازندران در برخورد بی اغماض با مفسدان اقتصادی، دادستانی شهرستان آمل، آمادگی دریافت اخبار و اطلاعات مستند در زمینه فساد اقتصادی در هر اداره و نهاد یا سازمان را بدون در نظر کرفتن پست ئ جایگاه افراد دارد و با مفسدان اقتصادی برخورد جدی خواهیم کرد.
محمد طالبی چاری اظهار داشت: این موضوع نافی زحمات و خدمات مسئولین و کارکنانی که در کمال صداقت و سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند نخواهد بود بلکه برای حفظ شان جایگاههای سازمانی و سلامت اداری، این موضوعات توسط ضابطان ما پیگیری خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: همچنین جهت شناسایی و برخورد با سارقان حرفه ای و باندی و نیز عاملان توزیع مواد مخدر و هرگونه مسائل ضد اخلاقی و دینی، موارد نقض حقوق عامه و تعرض به بیت المال، می توانید به صورت همه روزه، گزارش خود را برای ما ارسال کنید تا به طور جدی پیگیری کنیم.
دادستان شهرستان آمل گفت: از ابتدای سال تا به حال با همکاری ماموران انتظامی، تعداد زیادی از متهمان به سرقت، دستگیر و روانه زندان شدند که پرونده های آنها در حال رسیدگی است.
طالبی در پایان تاکید کرد: حفظ هویت گزارش دهندگان برای ما نیز مهم است لذا در صورت تمایل، یقینا محفوظ خواهد بود.

1402/10/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود