حضور تیم فوتسال نوا در لیگ برتر، نشان توجه باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل به ورزش بانوان است

وجود برخی حواشی از سوی افراد منفعت طلب موجب تاخیر اعلام حضور تیم نوا/ تیم نوا آمل درهفته نخست این مسابقات در بازی بیرون از خانه میهمان تیم مدعی و پرستاره شاهین نطنز خواهد بود
رییس اداره ورزش و جوانان آمل از حضور چهار تیم شهرستان در لیگ برتر خبر داد و گفت: تیم فوتسال بانوان نوا در لیگ برتر رقابت می کند.
هاشم جمشیدپناه در نشست خبری باشگاه صنایع آشامیدنی نوا با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در خصوص حضور تیم فوتسال نوا در سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور در شرکت فولادین ذوب برگزار شد، گفت: شرکت فذا همیشه سعی می‌کند در حوزه فرهنگی و ورزشی اثر گذار باشد و حضور تیم فوتسال نوا نشان توجه این شرکت به ورزش بانوان است که باید تشکر کرد.
به گزارش صبح آمل نیوز، وی افزود: ۴ تیم از آمل در لیگ برتر حضور دارند که سه تیم در لیگ دسته یک و تیم فوتسال بانوان نوا در سوپرلیگ حضور دارد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوا با اشاره به افتخار آفرینی این تیم در قهرمانی لیگ برتر گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل که زیر مجموعه هلدینگ بزرگ فذا است، توانست افتخارات بزرگی در حوزه ورزشی برای استان مازندران و آمل کسب کند، کسب عنوان قهرمانی در کشتی فرنگی، نایب قهرمانی در کشتی آزاد و نایب قهرمانی در حوزه وزنه برداری از جمله افتخاراتی بود که توانستیم با کمک و حمایت‌های مسئولین کسب کنیم.
مجتبی روشن با بیان اینکه ورزش بانوان مغفول مانده است، عنوان کرد: خوشبختانه استاندار مازندران هم در دیدار گذشته با عوامل باشگاه، قول رسیدگی به مشکلات و در خواست‌های مدیران کارخانه فولادین ذوب را دادند و این دلگرمی باعث حمایت دوباره این مجموعه از تیم فوتسال بانوان نوای آمل که زیر مجموعه این کارخانه است، شد.
وی از قطعی شدن حضور تیم نوا آمل درسوپر لیگ فوتسال بانوان کشور با تمدید قرارداد سرمربی فصل گذشته این تیم که قهرمانی لیگ برتر را برای این باشگاه کسب کرده بود، خبر داد و گفت: با تصمیم هیات مدیره باشگاه فولادین ذوب آمل، ” فاطمه جانعلی پور” سرمربی فصل گذشته تیم نوا آمل که زیرمجموعه این باشگاه است و موفق به کسب مقام قهرمانی با این تیم در لیگ برترفوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و صعود به سوپر لیگ در فصل جدید شده، برای یک فصل دیگر تمدید شد.
روشن اظهار داشت: تیم صنایع آشامیدنی نوا در لیگ برتر فوتسال بانوان مقتدرانه قهرمان شد و علاوه بر ثبت قرارداد سرمربی تیم، با ۱۰ بازیکن فصل گذشته و تازه وارد نیز قرارداد جدیدی بسته شد.
وی تاخیر در اعلام رسمی حضور تیم نوا آمل در سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را وجود برخی حاشیه‌ها از سوی برخی افراد و منفعت طلب اعلام کرد و گفت: برخی‌ها به دنبال شرکت نکردن تیم نوا آمل در سوپر لیگ فوتسال کشور و انتقال سهیمه شهرستان آمل به شهرهای دیگر و حتی خارج از استان بودند.
روشن گفت: پس از کسب مقام قهرمانی این تیم تا قبل از برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره کارخانه فولادین ذوب و اعضای باشگاه نوا آمل با استاندار مازندران، شبکه‌های اجتماعی از انصراف این تیم در فصل پیش‌رو مسابقات سوپر لیگ بانوان باشگاه‌های کشور خبر داده بودند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوا با اشاره به اینکه تیم نوا آمل تنها نماینده فوتسال بانوان استان‌های شمالی کشور در سوپر لیگ کشور است، اضافه کرد، خوشبختانه با نشستی که اعضای هیات مدیره باشگاه نوا آمل به همراه کادر فنی و برخی بازیکنان این تیم به همراه فرمانداروِیژه شهرستان با استاندار مازندران داشتیم، اعلام رسمی و موضع حمایتی استاندار مازندران از تیم فوتسال بانوان و همچنین مجموعه تولیدی فولادین ذوب آمل، باعث ایجاد انگیزه در بین مدیران کارخانه تولید و نیز مصمم‌تر شدن به حضور پرقدرت در فصل جدید مسابقات شد.
روشن بر حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: حمایت و تقویت واحدهای تولیدی بخش خصوصی از جمله شرکت کاله، هراز و فولادین ذوب آمل که حداقل نیروهای آن از ۲هزار نفر به بالا هست، باید همه جانبه باشد تا به واسطه این حمایت‌ها در قبال ایجاد مشوق‌های حمایتی باعث حضور در فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی از سوی این واحدها خواهد شد.
وی هدف مجموعه باشگاه فولادین ذوب آمل را حمایت ویژه و حداکثری از تیم فوتسال نوا آمل عنوان کرد و افزود: هدف مجموعه باشگاه فولادین ذوب آمل حمایت ویژه و حداکثری از تیم فوتسال نوا آمل در فصل جدید مسابقات است و به بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام کردیم که اگر قهرمانی لیگ برتر را در سوپر لیگ نیز تکرارکنند، پاداش ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوا از ایجاد آکادمی تخصصی ورزشی خبر داد گفت: به دنبال ایجاد یک آکادمی تخصصی و حرفه ای ورزشی خصوصا در حوزه فوتسال، کشتی، والیبال، وزنه برداری، فوتبال و بسکتبال هستیم.
روشن به قول مساعد استاندار مازندران برای دادن زمین این آکادمی اشاره کرد و افزود: استان مازندران در حوزه آکادمی تخصصی مغفول مانده و هیچ سرمایه گذاری نیز به این بخش ورود پیدا نکرده است، لذا طی مذاکره با هیات مدیره فولادین ذوب آمل و با تاکید مدیریت شرکت جناب حاج حبیب اردشیر، مکلف شدیم تا در حوزه مسئولیت های اجتماعی خصوصا بانوان حضور مستمر و نقش افرینی بیشتری داشته باشیم.
وی با تاکید اینکه هدف ما قهرمانی است، خاطرنشان کرد: بعد از قهرمانی در لیگ برتر برای سوپرلیگ برنامه ریزی کردیم و انتظار ما این است که نتیجه خوبی بگیریم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوا در پایان گفت: با اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، برنامه جدید این مسابقات در حالی با حضور هشت تیم از روزجمعه ۵ آبان شروع خواهد شد که تیم نوا آمل درهفته نخست این مسابقات در بازی بیرون از خانه میهمان تیم مدعی و پرستاره شاهین نطنز خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل از قطعی شدن حضور تیم نوا آمل درسوپر لیگ فوتسال بانوان کشور با تمدید قرارداد سرمربی فصل گذشته این تیم که قهرمانی لیگ برتر را برای این باشگاه کسب کرده بود، خبر داد.
بابک بهمنی تصریح کرد: تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور برای نخستین بار در تاریخ فوتسال مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در سوپر لیگ بانوان باشگاه‌های کشور را کسب کرد و امسال نیز با حمایت مجموعه فولادین ذوب در سوپر لیگ ثبت قرارداد و نقل و انتقالات انجام شد با سرمربی و 11 فوتسالیست های فصل گذشته توانستیم قرداد انجام دهیم.
وی وضعیت تیم را خوب اعلام کرد و گفت: تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل تمرینات خود را زیر نظر مربی ادامه می دادند که با تاکید مدیرکل و استاندار مازندران و رایزنی های صورت گرفته با مدیران ارشد، حضور در سوپرلیگ نوید خوبی برای همشهریان و هم استانی های عزیز می باشد.

1402/8/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود