امنیت مقوله بسیار مهم و ارزشمندی است که از پایگاه خانواده آغاز می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در رزمایش طرح زمستانه پلیس با همکاری دستگاه های خدمات رسان با عنوان اینکه امنیت مقوله بسیار مهم و ارزشمندی است که از پایگاه خانواده آغاز می شود و تا حوزه اجتماع تسری می یابد، خاطرنشان کرد: نیروهای زحمت کش فراجا در تامین امنیت در حوزه های مختلف در طول سال در حال تلاش هستند بخصوص در طول سه ماه گذشته که جریانات معاند ضدانقلاب صهیونیستی تمام تلاش شان را برای برهم زدن امنیت اجتماعی مردم ایران بکار گرفتند نقش همکاران ما در فراجا بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که یکی از ارکان تامین امنیت مردم نیروهای فراجا هستن ، ادامه‌ داد : مفهوم برگزاری رزمایش و مانور اعلام هماهنگی حداکثری همه دستگاه ها برای خدمت به مردم و اعلام برقراری امنیت برای جاده هاست تا مردم در امنیت کامل به تردد بپردازند.

حسینی پور تصریح کرد: واقعیت مسئله اینجاست مردم به حضور و توجه حداکثری دستگاه های خدمات رسان در فصل زمستان دلخوش هستند و آمادگی مناسبی در بین دستگاه های خدمات رسان اعم از راهداری، هلال احمر، آتش نشانی و … وجود دارد.

وی گفت: رزمایش به رخ کشیدن مدل ها و روش های جدید خدمت رسانی به مردم و انعکاس پیام این رزمایش به مردم مبنی بر بکار گیری همه امکانات و افزایش تکنولوژی برای ارایه خدمات بیشتر به مردم است.

استاندار مازندران تصریح کرد: بهره گیری از امکانات مدرن و پیشرفته و تجهیزات دانش بنیان در مدیریت بحران ضروری است چراکه امروز مازندران با توجه به شرایط خاص نیاز به امکانات دانش بنیان دارد.

وی ادامه داد: برای مدیریت جاده ای مازندران به خصوص در مناطق روستایی با توجه به گستردگی آن، باید تجهیزات جدید دانش‌بنیان را فراهم کنیم.

حسینی پور با بیان این که در شرایط سخت زمستان، سوخت رسانی و خدمات عمومی و اجتماعی نیز باید مورد توجه دیگر دستگاه های خدمات رسان و اجرایی استان باشد، گفت: فراخوان ما به شرکت های دانش بنیان برای پشتیبانی از دستگاه های خدمت رسان است.

استاندار مازندران گفت: در مباحث ترافیکی و انضباطی، مازندران به امکانات پیشرفته تری نیاز دارد تا بتوانیم مدت زمان حضور مردم در ترافیک جاده ای را کم کنیم.

حسینی پور بر لزوم پیشگیری در مدیریت بحران های جاده ای تاکید کرد و توضیح داد: باید همه شرایط و الزامات مورد نیاز را در جاده ها قبل از وقوع بحران ایجاد کنیم ،در حوزه امدادرسانی و درمانی همه امکانات را در مناطق صعب العبور داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: یکی از موارد مهم امداد رسانی در مازندران امداد هوایی و استفاده از بالگرد است که البته با هماهنگی اکنون سه بالگرد در منطقه شرق، مرکز و غرب استان مستقر شده است و باید همچنان این شرایط بهبود یابد.

این مسئول اضافه کرد: همه دستگاه های خدمات رسان می بایست بهترین امکانات را برای تامین امنیت جاده های استان فراهم کنند و تحول در بخش امکانات این حوزه می بایست مشهود باشد و رزمایش باید هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود و انعکاس پیام به مردم برای ارتقای امنیت اجتماعی باشد.

سید محمود حسینی پور یادآور شد: همدلی بین همه دستگاه های خدمت رسان و نیروهای انتظامی و پلیس یک ضرورت و فراتر از همکاری است چرا که در خیلی از بحران های کشور با همدلی توانستیم موانع را برطرف کنیم

1401/9/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود