تامین برق مناطق ییلاقی مازندران با جدیت دنبال می‌شود

رئیس اداره امور عشایر مازندران گفت: در راستای تامین امکانات برق در مناطق ییلاقی، برق بیش از ۱۳۰ خانوارعشایر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان بابل تامین شده و این مهم کماکان دنبال می‌شود.
حجت‌الله شعبانی درباره اتفاقات خوب برای عشایر مازندران، با اشاره به نقش پررنگ عشایر در تولید، اظهار کرد: عشایر اثرگذاری بالایی در اقتصاد جامعه دارند.
وی افزود: تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه عشایری دنبال می‌شود که خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه عشایری و ارتقای شاخص‌های برخورداری آنان مستلزم همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه است.
رئیس اداره امور عشایر مازندران با اعلام اینکه پیگیری‌ها برای آب‌رسانی، مرمت ایل‌راه‌ها و حمایت از تولیدات عشایری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تأمین و‌ توزیع مولدهای خورشیدی از اقدامات دیگر برای تامین روشنایی عشایر در مناطق فاقد برق است.
شعبانی با اشاره به اینکه تاکنون طی چند مرحله مولدهای خورشیدی بین عشایر مازندران توزیع و تحویل شد، بیان کرد: همچنین اعتبارات عشایر نسبت به دوره‌های قبل افزایش قابل توجهی داشت.
وی بیان کرد: در راستای تامین امکانات برق در مناطق ییلاقی، برق بیش از ۱۳۰ خانوارعشایر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان بابل تامین شده و این مهم کماکان دنبال می‌شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، رئیس اداره امور عشایر مازندران گفت: ۴هزار و ۶۶۳ خانوار عشایر مازندران در شهرستان‌های بابل، آمل، سوادکوه، ساری، نور و تنکابن پراکنش دارند.

1402/4/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود