امروز تبیین غدیر ضروری است

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، گفت: عید غدیر، عید امامت و ولایت بوده و عیدالله اکبر است.
سرهنگ عابدین داغمه چی با اشاره به فلسفه وجود غدیر خم اظهار کرد: آنچه باید در عید غدیر خم مدنظر باشد تبیین، تشریح و تفهیم غدیر است که یکی از نیازهای اصلی جامعه ما است.
به گزارش صبح آمل نیوز، وی در جشن بزرگ و بین المللی غدیر خم که در شهرستان آمل با حضور گسترده و بی نظیر مردم ولایی برگزار شد؛ افزود: امروز تبیین غدیر ضروری است و باید بدانیم در غدیر چه اتفاقاتی رخ داده شده، چون نسل جوان ما به شدت در مقابل این آسیب‌ها قرار دارد و این کار مربوط به دستگاه‌های اجرایی و یک تکلیفی است که بر دوش ما است .
فرمانده سپاه ناحیه آمل در ادامه تأکید کرد: زمانی که مدیران پای کار بودند و از ظرفیت مردم استفاده شد کار به بهترین نحو ممکن انجام شد و بارها و بارها تأکید کرده‌ایم که همراهی و همدلی مدیران ادارات در کنار ظرفیت مردم کارها را به خوبی پیش می‌‌برد و هم افزایی و هم دلی همه مدیران را ضروری می‌دانیم.
سرهنگ داغمه چی با بیان اینکه برای جشن عید الله اکبر همه باید پای کار باشند، افزود: همه موظف هستیم برای جشن عید الله اکبر پای کار باشیم و برنامه‌ها باید به صورت تیمی و گروهی و به بهترین نحو ممکن انجام شود .
وی با بیان اینکه غدیر خم؛ بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی است، اظهار کرد: اطاعت از ولایت در هر عصری بر ما واجب بوده و در عصر غیبت نیز این ولایت بر عهده ولی‌فقیه قرار دارد که اطاعت از ایشان عین اطاعت از ولایت امیرالمؤمنین (ع) نیز بر ما واجب است.

1402/4/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود