رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل:2 مدرسه در آمل به نام شهدای حماسه ششم بهمن آمل نامگذاری شد


رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل با تبریک هفته بسیج گفت: آموزش و پرورش برنامه‌های ششم بهمن آمل را پیگیری، عملیاتی و اجرایی می‌کند که جشنواره فرهنگی هنری ورزشی از جمله آنهاست.
حجت الاسلام ابراهیم زاده اظهار داشت: برنامه‌ها را با محوریت شهدای ششم بهمن آمل برنامه ریزی کردیم و اعزام راویان این حماسه به مدارس از برنامه‌هاست.
وی با بیان اینکه دیدار و تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز حماسه ششم بهمن آمل یکی دیگر از برنامه‌هاست، گفت: نامگذاری ۲ مدرسه در آمل به نام شهدای ششم بهمن در دستور کار ما قرار گرفت و هنرستان رازی را به نام «هزارسنگر» نامگذاری کردیم و مدرسه فرهنگ در رضوانیه که مرکز ثقل درگیری ششم بهمن بود به نام شهدای ششم بهمن نامگذاری کردیم که مجوز را گرفتیم و یکی از راه‌های زنده نگه داشتن شهداست.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از دفاع‌پرس، رئیس آموزش و پرورش آمل از گنجاندن حماسه پرافتخار ششم بهمن در کتاب خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، پیگیر هستیم و مکاتبات انجام شده است.

1402/9/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود