مدیرعامل شرکت گاز مازندران:جریان گاز حدود پنج هزار مشترک پرمصرف مازندران قطع شد


مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز بیش ازچهار هزار و ۹۰۰ سازمان و نهاد دولتی و عمومی و ویلاهای استان در پی اخطارهای صادرشده، قطع شده است.
قاسم مایلی رستمی اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، ادارات گازرسانی از ابتدای آذرماه، پایش مصرف همه سازمان‌ها، اداره‌ها و مراکز دولتی، عمومی، ویلاها شروع شد.
وی ادامه داد:‌ در این ارتباط از ۳۷ هزار و ۳۰۰ پایش انجام‌ شده که از ۶ هزار و ۹۱۷ مورد اخطار قطع گاز صادر شده، جریان گاز چهار هزار و ۹۰۰ مورد قطع شد.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: ۵۰ سازمان هم از ورود کارشناسان به داخل سازمانشان ممانعت کردند که در صورت ادامه این روند، ضمن برخورد با دستگاه مورد نظر، اسامی این دستگاه‌ها نیز اعلام خواهد شد.
مایلی رستمی ادامه داد: این طرح همسو با اجرایی کردن بخش‌نامه صادرشده از سوی نهادهای حاکمیتی بالادست، وزارت نفت و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط گروه‌های بازرسی این شرکت، از رعایت دمای ۱۸ درجه در کلیه فضای داخلی ادارات، راهروها، فضاهای عمومی و سرپوشیده و همچنین اطمینان از خاموش بودن موتورخانه ها بعد از ساعت اداری نام برد که در فرآیند بازدیدها مورد توجه و تأکید قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: امسال در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز برنامه های ویژه ای اجرایی شده که اطلاع رسانی از طریق بیلبوردهای سطح شهر و شبکه های اجتماعی از مهم ترین این رویکردها است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا، مایلی رستمی خاطرنشان کرد: با توجه به سراسری بودن شبکه گاز کشور و ضرورت پایش و کنترل مصارف، ضمن جریمه های گاز بهای مشترکان پرمصرف، با انشعابات غیرمجاز گاز برخورد قانونی خواهد شد.

1402/10/4

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود