مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، اعلام کرد:ارتقاء درجه ۲۶۸ دهیاری‌ مازندران


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، گفت: ارتقا درجه ۲۶۸ دهیاری مازندران توسط سازمان شهرداری و دهیاری های کشور به استان ابلاغ شد. ‎
علی اصغر احمدی با بیان اینکه با درخواست اداره کل امور روستایی استانداری مازندران، ارتقای درجه ۲۶۸ دهیاری استان درخواست شد که با موافقت همراه بود، اظهار کرد: تائید ارتقا درجه، توسط سازمان شهرداری و دهیاری های کشور به استانداری مازندران ابلاغ شد تا به اطلاع دهیاران رسانده شود.
وی همچنین از تعیین درجه ۳۲۹ دهیاری حائز شرایط دیگر دهیاری های مازندران هم زمان خبر داد و افزود: ارتقاء و تعیین درجه دهیاری های مازندران موجب افزایش واریزی به حساب دهیاری ها از سمت وزارت کشور و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی مهم خواهد شد.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران ارتقاء و تعیین درجه دهیاری ها را با استناد به ماده ۴۸ مکرر آیین نامه اجرایی تشکیلات انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهر و روستا و نحوه انتخاب دهیار دانست و یادآورشد: ارتقاء درجه دهیاری ها بر اساس برخی از فاکتورها از جمله مرکز دهستان بودن، داشتن قابلیت گردشگری، جمعیت بالای روستا، درآمد و وسعت محقق می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمدی با اشاره به اینکه مازندران ۳ هزار و ۶۰۰ روستا، آبادی، مکان و مزرعه دارد که ۲ هزار و ۲۲۷ روستای استان دارای دهیاری هستند، تصریح کرد: ارتقاء درجه و تعیین درجه دهیاری ها از مدتها قبل درخواست شده بود که با تاکید استاندار و پیگیری سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران محقق شد.

1402/8/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود