رئیس مرکز علمی کاربردی فذا آمل:مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های می باشد


رئیس دانشگاه علمی کاربردی فذا آمل گفت: مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های ما می باشد و این مرکز فرهنگی در این راستا تلاش‌های بسیاری کرده است.
محمدباقر لیمویی در همایش «تخصصی فرهنگی اجتماعی همه با هم نه به اعتیاد»که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با مشارکت بهزیستی، هلال احمر و مرکز علمی کاربردی فذا آمل با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران، رئیس بهزیستی آمل، رئیس جمعیت هلال احمر آمل برگزار شد؛ با اشاره به اینکه وجود باورهای غلط در خصوص مواد مخدر و روان‌گردان و عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی از عوامل گرایش جوانان به سوءمصرف مواد مخدر است؛ اظهار کرد: با توجه به لزوم فراگیر شدن آموزش و پیشگیری از اعتیاد در جامعه، دانشگاه‌ها می‌توانند با اقدامات فرهنگی پیشگیرانه مانند برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی نقش برجسته‌ای در آگاه‌سازی دانشجویان ایفا کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی نقش دانشگاه‌ها در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت اعتیاد عنوان کرد: از اهداف برگزاری این همایش با موضوع مواد مخدر می‌توان به ارائه راهکارهای ایمن‌سازی در برابر مفاسد و ناهنجاری‌ها، تلاش برای اشاعه، ترویج و تقویت ارزش‌ها و همچنین توجه ویژه در همه ابعاد به نسل جوان به عنوان سرمایه‌های بزرگ جامعه نام برد.
رئیس مرکز علمی کاربردی فذا آمل با بیان اینکه جوانان و نوجوانان مهم‌ترین جامعه مخاطب از منظر هدف‌گیری دشمن و هم در معرض آسیب هستند، گفت: این جامعه مخاطب برای ما حیاتی بوده، زیرا بزرگ‌ترین جامعه کشور و آینده‌ساز نظام جمهوری اسلامی ایران است
لیمویی ضمن تقدیر از اداره بهزیستی شهرستان در جهت برگزاری همایش«تخصصی فرهنگی اجتماعی همه با هم نه به اعتیاد» افزود: تلاش برای سلامت اجتماعی و ارائه راهکارهای پیشگیری یک امر خوب و اساسی است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فذا آمل یادآور شد: برگزاری اینگونه همایش ها آنهم در دانشگاهها و مراکز غلمی فرهنگی فرصت مناسبی برای ارائه آگاهی به مردم خصوصا جوانان در زمینه مصرف مواد مخدر و آثار آن بوده که باید تداوم داشته باشد.
لیمویی تاکید کرد: عزم عمومی باید در جهت مقابله و مبارزه با مواد مخدر به کار گرفته شود و از همه فرصت‌ها در این زمینه استفاده کنیم.

1403/04/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود