مدیر جهاد کشاورزی آمل اعلام کرد،توزیع ‌‌378 تن کالای اساسی تنظیم بازاری در آمل


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از توزیع ۳۷۸ تن کالاهای اساسی تنظیم بازاری در این شهرستان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
مهرداد فولاد از توزیع 378 تن انواع کالاهای اساسی تنظیم بازاری با قیمت مصوب شامل مرغ، گوشت قرمز، شکر و … از طریق مباشران عمده و خرده در شهرستان آمل در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
وی تصریح کرد این کالاهای تنظیم بازاری که با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار شهرستان توزیع شد، شامل 52 تن مرغ منجمد، 13 تن گوشت گوساله منجمد، 7 تن گوشت گوساله گرم، 20 تن گوشت گوسفند منجمد، 172 تن شکر خانوار و 114 تن شکر ویژه واحدهای صنفی است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود نداشته و حتی توزیع اقلام در مناطق روستایی نیز صورت می پذیرد، گفت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در صورت نیاز می توانند جهت توزیع ثابت و سیار اقلام در سطح روستاها به بخش تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی آمل مراجعه کنند.

1403/04/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود