معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:عملکرد شوراهای اسلامی و دهیاری ها اطلاع رسانی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها عملکرد خود را به مردم انعکاس دهند در غیر این صورت دشمن آن را وارونه جلوه می‌دهد.
دکتر قاسم عزیززاده گرجی افزود: نگاه این دولت به مردم است و هرجا که دولت و مردم باهم بودند، موفق عمل کردیم.
وی با اشاره به اینکه این انقلاب برخاسته از اراده مردم است و مردم حافظ این انقلاب هستند، گفت: مسئولین باید خودشان را با مردم وفق دهند و اگر قرار است مسئولی را ارزیابی کنیم باید ببینیم به چه میزان بین مردم بوده و مشکلات را رفع و رجوع کرده و برای تقویت نظام قدم برداشته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: شورا‌ها و دهیاران مسئول هستند و باید خودشان را با مردم تطبیق دهند چراکه اگر بین مسئولین و مردم شکاف بیفتد، توسط شیطان پر می‌شود.
گرجی به ایجاد تلویزیون مستقل شهرستانی اشاره کرد و افزود: هر اقدام و عملکردی که در روستا‌ها اتفاق می‌افتد در قالب یک کلیپ یک الی دو دقیقه‌ای تنظیم و در تلویزیون شهرستانی پخش شود تا مردم از عملکرد مسئولین مطلع شوند.
وی تصریح کرد: ما در عین اینکه مسئولیت داریم کاری را انجام دهیم، باید آن را به مردم انعکاس دهیم چرا که در غیر این صورت دشمن آن را وارونه جلوه می‌دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: صرف نگاه اداری به کار‌ها درست نیست و هر کاری که با مردم شکل گرفت پایداری و دوام و قوامش را مشاهده کردیم.
گرجی برگزاری انتخابات را بزرگترین رویداد سیاسی منطقه عنوان کرد و گفت: ما نگاهمان به فرمایشات مقام معظم رهبری است و باید یاس و ناامیدی را که دشمن لحظه به لحظه آنرا پمپاژ می‌کند خنثی کنیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی در خاتمه اظهار کرد: شورا‌ها و دهیاران بهترین مرجع محلی برای انتخابات هستند و نباید با جانبداری از فرد خاصی در انتخابات خدشه‌ای به خود و مردم وارد سازند.

1402/11/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود