مدیرکل امور مالیاتی مازندران:مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ مردادماه تمدید شد


مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ مرداد، گفت: براساس قانون مالیات‌های مستقیم تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا پایان خرداد ۱۴۰۲ بود که امسال مهلت تسلیم اظهارنامه تمدید شد.
محسن اسلامی اظهار داشت: در اجرای ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم و تبصره آن جهت تسهیل و رفاه حال مؤدیان و تولید اظهارنامه‌های پیش فرض مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و پرداخت مالیات متعلق تا نیمه مردادماه تعیین شده است.
وی افزود: بعد از بارگذاری اظهارنامه‌ها و فرم تبصره ماده ۱۰۰ که از تیرماه انجام خواهد شد؛ مودیان مالیاتی می‌توانند نسبت به تایید و اصلاح براساس بخشنامه‌های صادره و ارسال آن اقدام کنند.
مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اعلام اینکه ۵۳ درصد از تولید ناخالص استان از بخش خدمات است، افزود: این موجب شد تا مؤدیان بخش مشاغل در سطح استان افزایش یابد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ، اسلامی با اشاره به اینکه پارسال باتوجه به شناسایی مؤدیان جدید، ۳۰۲ هزار اظهار نامه مالیاتی در مازندران دریافت شد، گفت: پارسال ۸۷ درصد از اظهارنامه و تبصره ۱۰۰‌هایی که مؤدیان ما دادند پذیرفته شده است.

1403/03/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود