رئیس دادگاه نظامی دو مازندران:کلانتری و پاسگاه‌ها در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار

دارند
رئیس دادگاه نظامی دو مازندران با بیان اینکه کلانتری و پاسگاه‌ها در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند، گفت:همچنین تشدید مبارزه و مقابله با هرگونه ناامنی از جمله سرقت در ایام عیدنوروز باید اولویت کاری کلانتری و پاسگاه‌ها باشد.
هادی سلیمانی در حاشیه بازدید از کلانتری و پاسگاه های انتظامی شهرستان آمل با همراهی سرهنگ اورنگیان نماینده ویژه بازرسی کل فراجا، اظهار کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در واقع خط مقدم و پیشانی نیروی انتظامی در تماس با جامعه هستند و میتوان آنها را ویترین ناجا دانست و طبیعتا بهترینها باید در ویترین قرار گیرد.
وی افزود: به منظور برقراری نظم و امنیت بخش عمده‌ای از جلوه و نمود عملکرد پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی تبلور می‌یابد.
رئیس دادگاه نظامی دو مازندران تاکید کرد: با برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و منابع می‌توان از حداکثر توان و امکانات و تجهیزات بهره برد و باید امکانات و نیروی انسانی در خدمت اجرای صحیح ماموریت و ایجاد امنیت مطلوب قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری شبستان، سلیمانی با بیان اینکه تشدید مبارزه و مقابله با هرگونه ناامنی از جمله سرقت در ایام عیدنوروز باید اولویت کاری کلانتری و پاسگاه‌ها باشد، افزود: برای پیشگیری از جرائم و ریشه کن نمودن کلیه جرائم، باید برنامه های مدون و کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.

1403/1/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود