بخشدار چمستان:جان‌باختن 3 عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده


بخشدار چمستان از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و گفت: این خانواده که با خودروی سواری ال ۹۰ از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.
قنبرعلی داداش‌پور از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و اظهار کرد: این خانواده که با خودروی سواری ال ۹۰ از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، وی گفت: مرحوم سیدسجاد موسوی که به اتفاق همسر و کودک حدود ۵ ساله از دیدار و تسلی یک خانواده داغدار در لاویج در حال برگشت بودند دچار حادثه شده و بر اثر سقوط به دره هر سه نفر جان باختند.
بخشدار چمستان، خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از گزارش مردمی هلال احمر در محل حاضر شد اما فقط توانست اجساد را از دره خارج کند.

1402/10/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود