همه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان مازندران باید برای رفع معضل عمارت، پای کار بیایند

شهردار آمل گفت: سال‌هاست که ساماندهی سایت زباله عمارت به یکی از مطالبات اصلی شهرداری شهرستان تبدیل شده و علی رغم جانماهایی متعدد، یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل بحق با انتخاب مکان‌های جدید مخالفت کرده است.
علی داوودی، اظهار داشت: در حال حاضر، دو زمین مناسب 40 هکتاری و 70 هکتاری در مرز جغرافیایی شهرستان نور و آمل برای انتقال و امحای زباله‌ها وجود دارد؛ منطقه‌ای که تنها نیم ساعت با سایت عمارت فاصله داشته و پیشتر با موانع مردمی و نظامی مواجه بود. حال با ضرب الاجل رئیس‌جمهور مبنی بر تعیین تکلیف سایت زباله عمارت در محدوده سد هراز، باید همه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان مازندران پای کار آمده و نسبت به اتخاذ تصمیمی واحد اقدام کنند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایران، وی افزود: اگرچه مکان‌یابی پسماند در حیطه اختیارات شهرداری نیست و این ارگان تنها موظف به دفن و امحای زباله و پسماند است، اما از نظر شهرداری آمل، مناطق فوق الذکر، بهترین گزینه برای ساماندهی زباله‌ها و پسماندهای شهرستان به‌شمار می‌رود. در هر صورت مجموعه شهرداری آمل، آمادگی کامل داشته و به صورت شبانه‌روزی پای کار خواهد بود، چنانچه تصمیم واحدی اتخاذ شده و جانمایی جدید مورد تأیید دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد، می‌توان در عرض دو ماه نیروها را تجهیز کرده و منطقه را از انباشت زباله و پسماند پاکسازی کرد.

1402/8/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود