رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:۲ و نیم تن کالا از بنادر استان مازندران وارد کشور شد


رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: ۲ و نیم تن کالا در نیم سال نخست امسال از بنادر استان وارد کشور شد.
محمد باکری افزود: طی مدت مذکور عمده‌ترین بخش کالا‌های وارداتی، ذرت دامی، جودامی و انواع روغن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: در شش ماهه امسال بیش از ۹۶۰ هزار تن کالا از مبدأ مازندران به کشور‌های اطراف صادر گردید که اکثر آن سیمان، فرآورده‌های لبنی و مواد معدنی بوده است و نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.
رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران میزان ترانزیت کالا در طی این مدت را بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ تن عنوان نمود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مازندران، باکری گفت: در مدت یاد شده از میان بنادر استان، بندر امیرآباد فعالترین بندر در حوزه واردات و صادرات و بندر فریدونکنار فعالترین بندر در حوزه ترانزیت می‌باشد.

1403/07/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود