رییس کل دادگستری مازندران:۱۰ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در بخش کجور قلع وقمع شد


رییس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف ۵ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی ملی و قلع و قمع ۱۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بخش کجور خبر داد.
حجت الاسلام محمد صادق اکبری افزود: یک مورد احکام قضائی موضوع ماده ۳ شامل یک ساختمان و ۹ مورد موضوع تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها شامل دیوارکشی و انبار در حوزه قضائی بخش کجور اجرا شد و ۶ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی همچنین با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی و انفال خاطرنشان کرد: در راستای عمل به سیاست‌های دستگاه قضائی و مبارزه با متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی طبق تبصره ذیل ماده ۵۵ در روستای چتن به متراژ تقریبی سه هزار متر مربع و در منطقه خورشید آباد به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر توسط منابع طبیعی رفع تصرف و آزادسازی شد.

1402/10/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود