خروش دانشگاهیان آمل در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی


دانشگاهیان شهر آمل در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمله به کشور لبنان و منطقه «ضاحیه» شهر بیروت در دانشگاه فرهنگیان آمل اعتراض خود را به جهانیان اعلام کردند.
این تجمع اعتراضی با حضور رئیس، استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و خانواده‌های دانشجویان در محل این دانشگاه برگزار شد.
همچنین دانشگاهیان دست‌نوشته‌هایی به زبان عربی، انگلیسی و فارسی با مضامین حمایت از محور مقاومت همچون «نتانیاهو مقر سازمان ملل را به اتاق جنگ تبدیل کرده است»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «اسرائیل باید محو شود» در دست داشتند.
رییس دانشگاه فرهنگیان آمل نیز در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس گفت: جنایت روز گذشته این رژیم نشان داد، اشغالگران قدس اکنون به جنون رسیده‌اند.
سیدبتول حسینی افزود: آنان می‌دانند که قوام این رژیم کودک‌کش اکنون با خطر بزرگی مواجه شده است و این رفتارها نیز موید این موضوع است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه برگزاری این تجمع به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمل برگزار شد، خطاب به دانشگاهیان ادامه داد: اکنون باید با الگوگیری از آزادگان در دانشگاه‌های آمریکایی و سایر کشورها که ظلم این جنایت پیشگان را فریاد زدند، ما نیز بتوانیم حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان را فریاد بزنیم و با پیگیری و رسانه‌ای کردن جنایت‌های این ظالمان در مقام حمایت از مظلوم و عیان کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس اقدام کنیم.
رییس دانشگاه فرهنگیان آمل اظهار کرد: انقلاب ما به رهبری حضرت روح‌الله نشان داد که در حمایت از مظلومان هیچ مرزی را نخواهد شناخت و این تجمع نیز نشانی از رهنمودهای همیشه جاودان او است.

1403/07/08

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود