فرماندهی انتظامی شهرستان آمل:کشف ۱۶ کیلو گرم تریاک در ” آمل”


فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۶گیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ مجید باقری در تشریح جزئیات این خبر ، گفت : در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله مواد مخدر توسط دو قاچاقچی حرفه ای از سمت استان تهران به شهرستان آمل ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی از شناسایی ۲ خودروی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای ورودی شهرستان آمل خبر داد و افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه هر دو خودرو را توقیف و در بازررسی از آنها ۱۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه در این اقدام ۲ قاچاقچی مواد مخدر پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند ، گفت : مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان مهم ترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی ، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

1403/06/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود