سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل به میزبانی شهرداری برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ویاد بود شهیدان رجایی و باهنر وشهدای خدمت، سومین یادواره ۲۶ شهید کارمند ادارات شهرستان آمل به میزبانی شهرداری این شهرستان برگزار شد.
از فرماندهان ارشد و یادگار دفاع مقدس در سومین یادواره ۲۶ شهید کارمند ادارات شهرستان آمل که با همکاری حوزه بسیج ادارات و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان، واحد خدمات اداری، امورایثارگران و مدیریت ارتباطات وروابط عمومی شهرداری آمل درسالن همایش شهرداری برگزار شد؛ با قدردانی از شهرداری آمل و نهادهای زیربط دربرگزاری وتوجه داشتن به یادواره شهدای کارکنان ادارات گفت: امروز سنگر جبهه، خدمت بی‌منت و امیدوار نگهداشتن مردم از خدمات شهری وعمومی است.
سردارعلیجان میرشکار با بیان اینکه درحال حاضر در حوزه‌های مختلف عقب ماندگی‌های زیادی درشهرستان آمل مشاهده می‌شود و ادامه راه شهداء، خدمت به مردم و برطرف کردن نیازها و مطالبه‌های به حق حوزه شهری وگسترده شهرستان است، تصریح کرد: البته درسال‌های اخیر اقداماتی انجام شده، اما برای شهرستان آمل با پیشینه فرهنگی، مذهبی و اقتصادی کافی نبود؛ باید با ایجاد وفاق وتعامل بیشتر میان همه مجموعه مدیریتی شهرستان این عقب ماندگی‌ها جبران شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی یادآور شد، اگر اخلاص و عمل مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری برگرفته از مکتب و منش شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت باشد، قطعا کارها اقدام‌ها نیز مورد رضایت وخواست شهروندان خواهد بود.
فرماندار شهرستان آمل هم دراین مراسم به برخی تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در سطح شهرستان آمل گزارش داد و گفت: با وجود تنگناهای مالی دولت و مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت، درشهرستان آمل طرح های زیادی اجرا شد.
ذات الله زارعی افزود: در راستای خدمت به مردم براساس مکتب و سیره شهداء و شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

1403/06/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود